#1 Skrevet Mars 16, 2009 (endret) Hei. Denne sikringa går med en gang tenninga kommer på. Hva kan være galt? Blinklysindikatoren lyser konstant, og baklysrekka virker heller ikke. Har nettopp vært ute med alt i dasjbord, og har satt alt tilbake slik som det var (trodde jeg). Hvor har jeg mest sannsynlig bomma? Kan legge til at jeg heller ikke har instrumentlys. Har også ett annet problem, og det er at lydhornet jomer ustoppelig, bortsett fra når sikring takes ut. Har brukt annet ratt i forbindelse med banekjøring. Kan jeg ha oversett noe her å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2009 (endret) Ang. lysende blinklyslampe: Jeg tror du ikke har koblet på de to løse ledningene på nødblinkbryteren. Dersom disse treffes eller den ene kommer i kontakt med jord går sikringa. Ang. ratt: Hvilken produsent er det og hva slags boss har du? Da jeg brukte Luisi-boss sammen med Raid-ratt måtte jeg jorde hornknappen tilsvarende som Momo gjør det. Denne ledninga er ikke der fra fabrikk hos Luisi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2009 (endret) Jeg bruker ett Mountney ratt med dertilhørende boss. Her er det forøvrig org. joring. Men har samme problemet nå som jeg har byttet tilbake til orginalt ratt og boss Edit : Kan også legge til at hele ratt stammen føles litt "sliten" med sportsrattet på etter noe vel aktiv kjøring i sverige blandt annet. Hører anntydninger til grumse lyder når jeg svinger etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2009 Sikringa gikk pga. at ramma til cd spillern tok borti en av pluss ledningene på nødblink brytern. Baklysrekka virka ikke pga. at en ledning hadde falt ut av hovedlysbrytern. Hornet gikk av pga metall spon i ratt navet. Pga at den nederste av boltene som holder fast blinklyshendelen etc. hadde løsnet, og tatt bort i kobber plata på ratt bosset. Nesten ikke hode igjen på bolten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...