Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettopp fått solgt felgene mine, og skal nå sende de med posten.

Er det noen som har gjort dette før og kan komme med noen tips til hvordan jeg bør pakke de? :)

 

-Petter-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk innom nærmeste felgforhandler og høre om du kan få 4 esker til felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet ca pris på felger med dekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg felger med dekk til atv. Fikk han til å binde sammen 2 og 2, så det ble 2 kolli.

Ble enda kroner 92 pr pakke grunnet uemballert. Så er det kiloene som bestemmer prisen.

 

 

Alle priser er inklusive merverdiavgift

Norgespakken egenemballert Pris

0-10 kg Kr. 145,-

10-25 kg Kr. 224,-

25-35 kg Kr. 303,-

Uemballert sykkel Kr. 699,-

Spesialgods Kr. 92,-

Til/fra Svalbard Kr. 184,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg betalte cirka 800 for å sende 4 felg med dekk..jeg skar til runde papplater foran og bak på felgene og en masse teip..funka fint det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk fint å teipe to og to sammen. Men, når jeg kom på posten med dem så var ene pakken over 35kg. Det vil ikke posten ha noe av så jeg måtte dele dem så det ble tre kolli :( Holder at man bare trer en dekkpose over så regnes det som emballert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta 2 og 2 felger isammen. Men så fort pakka blir over 35 kg må du dele opp til 3 eller 4 pakker igjen :P

Det meste her er sagt før men, jeg betalte ca 900 kr for å sende 4 stk felger i 4 stk pappesker.

Gikk på Nor Engros å kjøpte 4 pappesker på mål så je var sikker de passa. La en felg nedi hver ask og stappet plastikk fra plastavfall rundt overalt nedi der. Blir helt tettpakka. Funka som gull. :)

Skriv gjerne "forsiktig" med store bokstaver utapå eskene, sjøl om ikke alltid det hjelper. Mange på posten som ikke håndterer pakker vettugt!

Også sender du det som postoppkrav, så mottakern MÅ betale for å få henta ut felga. Så har du penga rett på din konto. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 293 kr per felg. 4 pakker, hver på 16 kg. Sendte de bare i pappesker...håper de ikke blir altfor ille behandlet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.