#1 Skrevet Mars 17, 2009 (endret) Tom Stensrud fra 3M kommer til Stavanger i helgen og vil kunne holde en demo av 3M produktlinjen for bilpleie/detailing på søndag formiddag. De som er interessert bes sende en epost til meg på post@erikhaaland.com, IKKE PM ! Senest tilbakemelding innen torsdag. tror dette kan være en fin anledning til å få litt mer kunnskap fra "proffene". Tror dette kan være interessant for alle som har litt interesse for å holde lakken fin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2009 Hmm dette konne jo vært litt gøy å fått me seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2009 Dette er vel beregnet for proffene med skikkelig utstyr? Er vel ikke så aktuelt for oss som polerer manuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2009 Dette er vel beregnet for proffene med skikkelig utstyr? Er vel ikke så aktuelt for oss som polerer manuelt? Ville tro at de som er interessert i dette på generelt grunnlag kan få godt utbytte av det. Han vil demonstrere med en roterende maskin forskjellige puter, slipemidler etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2009 Hmm, meget interessant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2009 Dette er noe jeg og absolutt kunne tenke meg å være med på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2009 Dette er noe jeg og absolutt kunne tenke meg å være med på.. Seie du doffer? Ska me ta oss ein tur å se? gidde isje å gå aleina, hehe: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2009 (endret) Ja greit det Robin.. Edit: Har meldt oss på nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2009 Fine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2009 Meld meg og på doffer... Hadde vert kult å sett ka de får te for någe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2009 Har meldt deg og på Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2009 (endret) Meld meg og på doffer... Hadde vert kult å sett ka de får te for någe! Bl.a. noe sånt som fra dette; Til dette på bare noen få minuter; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 19, 2009 Sweet:) D såg isje feil ud:) Kan min bil ver prøvekanin? hehehe:P Ka klokka bjynne d? Å kor skjer d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2009 Søren åg denne tråden har eg gått glipp av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 19, 2009 Du har jo ennå tid te å melda deg på. Innen torsdag, og det e jo i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 19, 2009 Søren åg denne tråden har eg gått glipp av! Send meg mailadressen så sender jeg info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 19, 2009 Du har jo ennå tid te å melda deg på. Innen torsdag, og det e jo i dag! Haha eg har stått opp å levd som det e fredag i dag! Men stemme det e jo komletorsdag i dag! Takk for Mail Erik! Blir det ein tur for meg åg =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 19, 2009 Haha eg har stått opp å levd som det e fredag i dag! Men stemme det e jo komletorsdag i dag! Takk for Mail Erik! Blir det ein tur for meg åg =) Snakkes da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 21, 2009 Kor og kati dette skjer? (vett eg e for sein) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 22, 2009 Kl12.00 på aftenbladet på forus... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 22, 2009 Takker for bra opplegg! Mye nyttig informasjon. Blir uten tvil våtsliping på meg når jeg setter i gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 22, 2009 Var ikke lange turen jeg var innom, men var informativt det jeg fikk med meg:) Og Roar, jeg gir lyd så fort jeg er ferdig med valsen, hvis det går greit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 22, 2009 Går bra det, ikke stress! Gjør heller jobben riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 22, 2009 Dette var en kjempe bra demodag, skikkelig fornøyd, utrolig bra tiltak dette, var akkurat noe slikt jeg har hatt i tankene for lokallaget tidligere, bare synd det ikke passet for flere... Men var greit at det bare var en liten gruppe og da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 22, 2009 Går bra det, ikke stress! Gjør heller jobben riktig Supert:) Driver å ser på youtube for harde livet nå...lærerikt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...