#1 Skrevet Mars 17, 2009 (endret) Noen som har noen formening om dette har noe for seg? Tenkte på om det hjelper noe på stivheten i bilen? Kan jo også lage en V i tillegg så jeg kan feste det i gulvet hvis dere skjønner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2009 sellholm knivstag er jo å anbefale!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2009 Nå er det vel snakk om et tårnstag her, og ikke stab-stag, såvidt jeg kan forstå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2009 Nå er det vel snakk om et tårnstag her, og ikke stab-stag, såvidt jeg kan forstå. Det er tårnstag jeg mener ja:) Har whiteline fra før av under bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2009 Ikke sikker, men i teorien burde det jo fungere. Planen min er å bruke samme stag og fester som er foran. Staget må kappes 3-4 cm og skjøtes på midten. Fester får du for 152,- på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2009 Ikke sikker, men i teorien burde det jo fungere.Planen min er å bruke samme stag og fester som er foran. Staget må kappes 3-4 cm og skjøtes på midten. Fester får du for 152,- på møller. Det høres ut som en bra løsning ja. Men jeg vet ikke om s2n er så myk i "rompa" at det er noen vits? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...