#1 Skrevet Mars 17, 2009 Som topic sier, hvordan får jeg festet et nytt S3 merke i grillen? Det kommer jo med et klips, men må jeg av med grillen for å få det på? I så fall, hvordan får jeg av grillen på en A3/S3 8L? Ser for meg ut som om klipsen skal festes fra baksiden i grillen og deretter trykke på merket? Takker for alle tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2009 Var ikke mye tips her nei... BØMP:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2009 Hvis det er merke fra den nye single frame grillen så er det sikkert annerledes feste enn det du har. Fest det med sika eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2009 Hvis det er merke fra den nye single frame grillen så er det sikkert annerledes feste enn det du har. Fest det med sika eller noe. Neida, det er merke med samme feste som det gamle... Merket jeg har kjøpt er til facelift, de fikk nye merker lik 8P, bare at den i grillen er hakket mindre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2009 I see. Burde være greit å montere det. Litt usikker på hvordan grillen er festet på A3, men på min gamle A6 så åpna jeg bare pansret også mener jeg å huske at det vare noen skuren og noen klips så var det bare å trekke grillen ut. Har du sjekket bak grillen om du ikke kommer til uten å demontere den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2009 I see. Burde være greit å montere det. Litt usikker på hvordan grillen er festet på A3, men på min gamle A6 så åpna jeg bare pansret også mener jeg å huske at det vare noen skuren og noen klips så var det bare å trekke grillen ut.Har du sjekket bak grillen om du ikke kommer til uten å demontere den? Fant ikke noen vei inn til baksiden av grillen der nei... Håpa at den bare var festa med klips slik at jeg bare kunne trekke den rett ut fra fremsiden, men tør ikke å røske til uten å vite om det bare er klips eller skruer i tillegg: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2009 Ok. Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg. På A6a var det direkte tilgang til grillen via baksiden av pansret. Lykke til. Burde være noen A3 folk her med litt innspill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2009 Burde være noen A3 folk her med litt innspill. Det jeg håper på Hallooo A3 folk, I need help:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 2, 2009 Henger meg på denne tråden.. Har kjøpt denne: http://cgi.ebay.de/Audi-S-line-front-grill-badge-A3-S3-standard-grill_W0QQitemZ170292325632QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item170292325632&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 Enkelt å sette på? Virker sånn i annonsen men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...