#1 Skrevet Mars 17, 2009 hallo. Har fått spekk i bakfangeren på en audi 100 94 mod sedan. Lurte på om noen vet om produkter for liming av plast og hvor det selges. helst i bergen. Fant noe på biltema men var ikke så fornøyd. Passer alle fangere på min bil så lenge det er C4, også hvis det er avant?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2009 Er et par gode tråder om plastsveising her.. Har planer om å teste dette på min fanger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2009 ja har sett litt på det. Men må det ikke kjøpes utstyr som koster litt?? Hadde vært fint å fått tak i en brukt fanger. men er ikke så lett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2009 Hvor er du i landet ? mulig jeg kan være behjelpelig med å fikse hvis du ikke er så langt unna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2009 Hvor er du i landet ? mulig jeg kan være behjelpelig med å fikse hvis du ikke er så langt unna.. Bor i bergen så er et lite stykke unna:) kjøpte noe elastisk lim hos lakkspesialisten/mekonomen. Men fikk ikke det til å henge. skal no prøve litt til. Men hvis jeg skal kjøpe utstyr til plastsveising kor finner jeg det og hva koster det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...