Sprekk i bakfanger, deler/rep??

Anbefalte innlegg

hallo. Har fått spekk i bakfangeren på en audi 100 94 mod sedan. Lurte på om noen vet om produkter for liming av plast og hvor det selges. helst i bergen. Fant noe på biltema men var ikke så fornøyd. Passer alle fangere på min bil så lenge det er C4, også hvis det er avant??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er et par gode tråder om plastsveising her.. Har planer om å teste dette på min fanger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har sett litt på det. Men må det ikke kjøpes utstyr som koster litt?? Hadde vært fint å fått tak i en brukt fanger. men er ikke så lett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er du i landet ? mulig jeg kan være behjelpelig med å fikse hvis du ikke er så langt unna..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er du i landet ? mulig jeg kan være behjelpelig med å fikse hvis du ikke er så langt unna..

Bor i bergen så er et lite stykke unna:) kjøpte noe elastisk lim hos lakkspesialisten/mekonomen. Men fikk ikke det til å henge. skal no prøve litt til. Men hvis jeg skal kjøpe utstyr til plastsveising kor finner jeg det og hva koster det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.