Demontere instrument i A4 B6

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg får ut instrument i bilen min? Altså hele huset der hvor turteller og speedomenter sitter. Tørr ikke begynner og demontere noe før jeg vet slik ca hvor er skal starte:o

Vet at på gamlebilen var det bare og ta av rattet, og da kom jeg til på to skruer som holdt hele huset. Så var det bare og dra det rett ut mot meg. Men vet ikke om det er slik på denne bilen, også er jeg litt skeptisk til hvordan jeg skal ta av rattet med airbagen:o

Har en dirrelyd på visse turtall bak der som jeg vil se om det er mulig å få bort:)

Bilen er en Audi A4 B6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Napp av den brede listen som sitter nederst på instrumentet, fjern de 2 skruene som sitter der, ta av dekslet på siden av dahsbordet (der sikringene sitter) har du småe hender så får du inn ene handa og får presset panelet frem.

Panelet kan sitte ganske godt,men med litt tålmodighet så skal du se at de løsner. : rock :

Tror ikke det er nødvendig å fjerne rattet vist du slipper det så langt ned og ut som mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør som Knut Inge sier så grå det bra. Trenger ikke ta av rattet, bare ned og ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker:) Da skal jeg prøve det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.