#1 Skrevet Mars 17, 2009 Er på sjøen nå og damen sier at det har begynt å blinke en gul lampe nedert til venstre i dasjbordet,det er bilde av en bil og en nøkkel og det står ikke noe om det i instruksjonsboka sier hun. Noen som kan si meg hva dette betyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2009 Er på sjøen nå og damen sier at det har begynt å blinke en gul lampe nedert til venstre i dasjbordet,det er bilde av en bil og en nøkkel og det står ikke noe om det i instruksjonsboka sier hun.Noen som kan si meg hva dette betyr? hørtes ut som startsperre symbol. blir det borte rett etter oppstart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2009 Ja det var det jeg tengte,mener hun sa det blinker imens hun kjører men det er ikke alltid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2009 Andre ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2009 Andre ideer? Er startsperre symbolet (som regel at den ikke klarer å lese nøkkelen) Sitter en lesespole på tenningslåsen som leser av kode fra chip`en i nøkkelen. Dersom en av de to svikter så vil symbolet komme.... jeg antar da at din bil ikke har original "chip" i motorstyringen ellers så vil bilen ikke starte når dette symbolet kommer Må bytte nøkkel eller tenningslås da lesespolen dersom den er defekt ikke leveres som løs del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2009 Er startsperre symbolet (som regel at den ikke klarer å lese nøkkelen)Sitter en lesespole på tenningslåsen som leser av kode fra chip`en i nøkkelen. Dersom en av de to svikter så vil symbolet komme.... jeg antar da at din bil ikke har original "chip" i motorstyringen ellers så vil bilen ikke starte når dette symbolet kommer Må bytte nøkkel eller tenningslås da lesespolen dersom den er defekt ikke leveres som løs del Nei har ikke orginal chip nei, men bilen går og har ikke noe problemer med det. Men er det forde jeg har uorginal chip og startsperren er utkoblet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2009 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2009 Ja som rudi sier så er start sperren fjernet med chip så bilen vil gå selv om dette tegnet lyser. Så annet enn iritasjonen over at det tegnet lyser har det ingen betydning for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2009 ta ut pæra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 19, 2009 ta ut pæra Ja kommer det permanent så gjør jeg det ja, men det rare er et det kommer bare av og til. Men det er vell dette som er grunnen. Takk for hjelpa: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 19, 2009 det synes eg var skremmende at nokon chip levrandører fjærner startsperre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 19, 2009 det synes eg var skremmende at nokon chip levrandører fjærner startsperre. De fleste gjør vel det på disse "gamle" bilene... er kun gen 1 starsperre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 19, 2009 Noen som har erfart avkortning i forsikring ved tyveri fordi bilen hadde chip med fjernet startsperre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2009 Tror ikke de finner ut sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...