#1 Skrevet Mars 17, 2009 Er det bolt on med S4 bakstilling (C4) på en Audi 200 20V type 44? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2009 Prøver å hvive denne opp igjen. Er det forskjell på de bakstillingene til 200 20V og s4 (C4), evt hva er forskjell på S6(C4) og S4(c4)..........er det kun et stabstag? som er forskjell? Evt er det forskjell på S6 plus?......(er også klar over at det kun er 200 og S4 som hadde diffsperre bak) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2009 Skal være identisk bortsett fra fremre innfesting til bærearmene bak og evt. stabilisator. S6 Plus er helt lik som alle de andre C4 med quattro og stabilisator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2009 Ok takker for svar men er det mulig å ta bærearmen fra 200 20V og så bruke resten fra av bakstillingen fra en s6? Skal overhale hele bakstilling på prosjektbil og tenkte så å få stabstag bak. Hvordan bil det evt med KW coilover fra 200 20V bak på S6 bakstillingen tro? Jeg har coiloversett under bestilling. Foran bruker jeg fjørbein fra S6 og coilover fra 200 20V forsterket bærearmer og V8 sport stab stag bremser fra S6 plus aluforinger i travers etc........så tenkte bakstilling burde stå i stil med forstilling. (Er jo tross alt en god gammel audi 100 88 modell som fortjener en oppgradering) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2009 Bærearmen er lik, det er bare braketten som skrus i bilen, som bærearmen igjen festes i, som er annerledes. Alt det andre du nevner der passer bolt-on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2009 Bærearmen er lik, det er bare braketten som skrus i bilen, som bærearmen igjen festes i, som er annerledes. Alt det andre du nevner der passer bolt-on. Som da vil si at når jeg bytter til S4 bakstillinga må jeg bruke di orginale fremre festene til bærearmen? Ikke S4 festet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2009 Eller evt bytte braketter? Slik at man bruker S4 braketter og bærearmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2009 Eller evt bytte braketter? Slik at man bruker S4 braketter og bærearmer? Du må jo fortsatt ha festene til stabstaget på traversen, så du burde jo ha med den å ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...