#1 Skrevet Mars 17, 2009 Noen som vet om steder som fører dette...ett kjapt søk her og på google gav ikke noe videre Er div. stag til en S38L osv. det gjelder... Alle tips mottas med STORT takk da jeg snart skal montere div. deler på understellet å liker å få alt gjort med en gang (4-hjuls-kontroll-spøkelse). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2009 Hvorfor ikke kjøpe av Neuspeed eller fra USA? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2009 I følge Neuspeed's nettsider så er det bare en forhandler i Europa, og det er Awesome GTI Store i England. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2009 Ja jeg har vært i kontakt med Awesome angående diverse Neuspeed deler så det ender nok med at jeg bestiller fra de. Takker for svarene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...