hvem skal jeg velge????  

49 stemmer

1. 1. hvem skal jeg velge????

• beholde den jeg har
      5
    • RS6
      24
    • GT
      20

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe en del ny styling til bilen i vinter. jeg skal blandt annet kjøpe RS4 bakfanger og bygge eksos til denne...

det jeg lurer litt på er frontfanger.. jeg står nå mellom RS6 og GT

første bilde er RS6 fengern

dynpic.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært kjempe fint om dere kunne si hva dere valgte og hvorfor...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng opp et ordentlig bilde av den du har nå, ikke lett å se på avataren, og det er nok ikke alle som husker hvordan den ser ut heller (meg inkludert)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs ditt og rs datt, alle har jo rs greier. Gt`n var jo mye tøffere : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs ditt og rs datt, alle har jo rs greier. Gt`n var jo mye tøffere : ja :

Synes den gt fangeren kræsjer litt med resten av bilen jeg... Blir liksom litt i det "største" laget.... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syntes gt fangeren var litt "honda", men rs6 fangeren var jo helt råå :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syntes gt fangeren var litt "honda", men rs6 fangeren var jo helt råå :tilber:

Enig med deg i det : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne har jeg nå

Spørs jo helt hvordan du vil ha bilen din da...RS6 en er jo helt rå mens gt`ener som skrevet over her litt(honda)men jeg liker den drit godt selv også...da må du fortsette med den røffheta rund baut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått tetta de øverste hulla i GT fangeren hadde den vært enda bedre syns jeg :P

slik som denne

passat3bstreetfighterfront%20vanlig.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa, christian. har siklet på denne også. men synes den blir for rå for bilen min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har snakket med truls på NBS og kommer til å bestille meg RS6 frontfanger og RS4 bakfanger nå i desember. skal ned dit lørdag den 11 får å kjøre prate litt mere med dem.

muligens christian også kaster seg på og bestiller en RS4 bakfanger han også. (tiden vil vise)

tenkte i den anledning om det er flere som har lyst til å kaste seg på så får presset prisene nedover. Jo flere og mere vi bestiller jo bedre avtale er det mulig å få.

visst dette er intresant så send meg en pm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har snakket med truls på NBS og kommer til å bestille meg RS6 frontfanger og RS4 bakfanger nå i desember. skal ned dit lørdag den 11 får å kjøre prate litt mere med dem.

muligens christian også kaster seg på og bestiller en RS4 bakfanger han også. (tiden vil vise)

tenkte i den anledning om det er flere som har lyst til å kaste seg på så får presset prisene nedover. Jo flere og mere vi bestiller jo bedre avtale er det mulig å få.

visst dette er intresant så send meg en pm.

: ja :

Såfremt prisene ikke i utgangspunktet er hårreisende, hva koster herligheten? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal betale 4500 for front og 4000 for bakfanger. dette er jo selvsagt før noe priskutting har begynt. men visst vi klarer å få 20% er det nede i 1000 mindre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, da har vi hatt første prisdiskusjon. Nå er vi nede i 4200 for RS6 frontfangern, og 3600 for RS4 bakfangern. blir vel bestilling av dette på fredag tenker jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, da har vi hatt første prisdiskusjon. Nå er vi nede i 4200 for RS6 frontfangern, og 3600 for RS4 bakfangern. blir vel bestilling av dette på fredag tenker jeg

Ganske gode priser jah, vet vel fredag formiddag (mellom 12 og 16) om jeg blir med. Sender deg en pm da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske gode priser jah, vet vel fredag formiddag (mellom 12 og 16) om jeg blir med. Sender deg en pm da :)

Dette er vel plast og ikke glassfiber ja? Vet du om dem har noe sideskjørt liggende? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det har dem garantert. men, jeg skal ta kontakt igjen til mandag så da må jeg vite om du skal være med.

vi er oppe i:

3=RS4 bakfangere til passat

1=RS6 frontfanger til passat

muligens 1=caratere frontfanger til passat

1=caratere hekk spoiler til passat

og visst mads kaster seg på

muligens 1=par sideskjørt

+bakfanger tror jeg det var

FLERE SOM VIL KASTE SEG PÅ..... TROR DET BLIR BRA PRISER AV

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk for att du ikke tar GT fangeren. en her på hadeland som kjører med det på sin passat, og må si att det er noe av det styggeste jeg har sett på en bil noen gang, uansett merke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes RS6 fangeren var tøffest!!! men ville moddet den litt.... prøvde å modde den litt med acdsee men dette har jeg aldri gjort før så det er ikke fint men du skjønner tegningen??

:)

RS6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes RS6 fangeren var tøffest!!! men ville moddet den litt.... prøvde å modde den litt med acdsee men dette har jeg aldri gjort før så det er ikke fint men du skjønner tegningen??

:)

her har jeg gjordt et lite forsøk. dekket igjen innsparingen over luftinntaket. Men, tåkelysene kommer jeg til å beholde etter som det er det jeg bruker meste.

011 copy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det har dem garantert. men, jeg skal ta kontakt igjen til mandag så da må jeg vite om du skal være med.

vi er oppe i:

3=RS4 bakfangere til passat

1=RS6 frontfanger til passat

muligens 1=caratere frontfanger til passat

1=caratere hekk spoiler til passat

og visst mads kaster seg på

muligens 1=par sideskjørt

+bakfanger tror jeg det var

FLERE SOM VIL KASTE SEG PÅ..... TROR DET BLIR BRA PRISER AV

Jeg er med hvis frontfangern (RS6 seff) er av annet enn glassfiber.. Bak og sideskjørt trenger jeg ikke enda... Hvordan fungerer det med frakt osv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir levert på NBS i drammen så henting derfra må vi fikse selv. største problemet er ikke å få den til deg. men send meg en pm med nummeret ditt så ringer jeg deg i morgen etter jeg har pratet med dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir levert på NBS i drammen så henting derfra må vi fikse selv. største problemet er ikke å få den til deg. men send meg en pm med nummeret ditt så ringer jeg deg i morgen etter jeg har pratet med dem.

PM er sendt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.