#1 Skrevet Mars 18, 2009 I går hadde jeg en liten shine av en chevy suburban Her er bilen bare kjørt inn i vaskehallen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2009 Etter to omganger med avfetting så var det tid for foamgun Så var måtte jeg teste bøtten m/grittgard og nye shampooen jeg hadde bestilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2009 Dette er etter ett drag med clayen helt overst på den ene døren Ca en time senere så bilen slik ut. Ferdig clayet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2009 Og nå begynner morroa Først en runde med SIP, så en runde med PO 85 RD Akkurat ferdig med det nå. Så mnå ser bilen slik ut. Litt bedre Nå skal jeg igang med IPA, så voks (Pinnacle signatur series II) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2009 En ting jeg glemte å ta med før voksen er Den er jeg akkurat ferdig med nå. Så nå skal jeg vokse bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2009 Etter ca 7 timers jobb ble bilen seende slik ut :wub: Skal ut å ta noen bedre bilder av resultatet litt senere i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2009 Jaggu er det mye jobb asså. Ikke lett å beskrive det på et forum Bjørn Erik. Men resultatet blir jo Konge. Og da føles all jobben endel bedre også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2009 Ja, det er mye jobb hvis man skal ha ett bra resultat. Men nå er jo cevyen en stor bil også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2009 Bedre kamera er et must. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2009 Ja jeg skulle hatt ett beder kamera, har kun mobilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2009 Men her kommer det flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2009 Her kommer enda flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2009 Tøffe biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 18, 2009 Tøffe biler. Tror du har skrevet feil. Det skal vel være "Tøffe bilder" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 18, 2009 Lekre falske luftinntak på sidene gitt.. Men fin poleringsjobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 18, 2009 Lekre falske luftinntak på sidene gitt.. Men fin poleringsjobb Falske luftinntak er TØFT:nana: Neida, men takk for posetive tilbakemeldinger : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 18, 2009 Moro, ikke sant? Ser bra ut dette. Men et lite tips: dekkfornyer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 18, 2009 Moro, ikke sant? Ser bra ut dette. Men et lite tips: dekkfornyer! Dekkfornyer ja. Jeg skulle begynne med den, da eieren av bilen heller ønsket at jeg tok det på sommerhjulene hans. Så da tar vi en liten shining av sommerfelger og hjul litt nærmere sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...