Spørsmål ang. montering av S4 Recaro interiør.

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg fullt S4 Recaro interiør som jeg skal sette inn i min framtidige bil, og da har jeg noen spørsmål.

 

- Setene er elektriske. Åssen kobler jeg det? Må bilen ha elektriske seter org. for at det skal gå ann å koble til?

 

- Det sitter Bose høytalere i dørsidene, går det an å koble disse på anlegget selvom bilen ikke har Bose system org.?

 

Kommer sikkert med noen flere spørsmål, da jeg garantert har glemt noe :P

 

Takk på forhånd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et bilen har el seter fra før er nok en fordel men så er det vel bare strøm de skal ha så er vel ikke all verden å koble opp :)

 

Høytalerene er bare å sette ledningen i.. samme som om du evt hadde skiftet de orginale. men er vel en pakke me bose som har egen forsterker å slikt.. men om du har kun høytalerene så skal ikke det vært all verden å koble opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er ikke no sjangs for at det allerede ligger en kabel der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utifra de to jeg har sett på så ligger der ingen kabel nei.. men er jo ikke strie greia å få lakt opp da. Om der er varmeseter så er jo det strøm fra før som kan brukes muligens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var jo genial den da Ole! Takk for den :) Jævla dyr da, og jeg må ha to : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen andre som har noen ide'er som ikke er så dyre? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke to, det er for 2 seter dette tror jeg... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke to, det er for 2 seter dette tror jeg... :)

Hvis det er det, så er det jo greit :) Sender en mail til de jeg og spør like greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var for 2 seter ja :) Bestiller en sånn en så fort jeg får meg bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ganske mye billigere å bare kjøpe en ledningstump å legge opp + og jord selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ganske mye billigere å bare kjøpe en ledningstump å legge opp + og jord selv.

True, men når jeg først skal gjøre det, så vil jeg gjøre det ordentlig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.