#26 Skrevet Mars 20, 2009 Hadde Vmaxx på min B5 å du fikk det du betalte for for å si det slik...Hadde aldri kjøpt det igjen...Har FK Highsport på treiseren nå og er meeget fornøyd med det Passe stivt og "rimelig" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 20, 2009 Hadde Vmaxx på min B5 å du fikk det du betalte for for å si det slik...Hadde aldri kjøpt det igjen...Har FK Highsport på treiseren nå og er meeget fornøyd med det Passe stivt og "rimelig" hva var problemet med det? med tanke på at det er 2 års garanti så må det jo ha vært no annet enn en deffekt demper eller no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 20, 2009 Lurer VELDIG på å kjøpe meg V-maxx til min b6 nå. Har s-line dempere hvor det er byttet til lavere fjærer nå. Men skulle jo hatt den lavere.. Er v-maxx FOR stivt å kjøre med? hører folk klager på at det er veldig stivt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 20, 2009 Lurer VELDIG på å kjøpe meg V-maxx til min b6 nå.Har s-line dempere hvor det er byttet til lavere fjærer nå. Men skulle jo hatt den lavere.. Er v-maxx FOR stivt å kjøre med? hører folk klager på at det er veldig stivt. det er veldig stivt:) men syns nå det er bra jeg da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 20, 2009 det er veldig stivt:) men syns nå det er bra jeg da:p hehe ja jeg er jo ute etter noe som er bra jeg også. Nå er jo v-maxx veldig billig, og om man får det man betaler for så er jeg litt i tvil om jeg tør å bestille det. Har hatt KW på de forrige bilene mine, men er jo ute etter noe rimeligere nå. Er det VELDIG mye stivere enn s-line understellet da? Nå er jo sikkert min litt stivere enn det også siden jeg har byttet til andre fjærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 20, 2009 hehe ja jeg er jo ute etter noe som er bra jeg også. Nå er jo v-maxx veldig billig, og om man får det man betaler for så er jeg litt i tvil om jeg tør å bestille det. Har hatt KW på de forrige bilene mine, men er jo ute etter noe rimeligere nå. Er det VELDIG mye stivere enn s-line understellet da? Nå er jo sikkert min litt stivere enn det også siden jeg har byttet til andre fjærer. nå har jeg bare golfen å sammenlikne med men den er en god del stivere enn a3 med s-line.. mye mindre roll i svingene og mye mere direkte på styringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 20, 2009 hva var problemet med det? med tanke på at det er 2 års garanti så må det jo ha vært no annet enn en deffekt demper eller no? Først var det helt bløtt,så sendte jeg det inn å fikk nye.Men disse var også ganske så bløte så jeg regnet iallefall med at settet var slik til B5(bør nå ikke få 2 defekte sett på rad?)For meg var det ikke et sett som var brukende til å senke noe mer enn 50mm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 21, 2009 [...]som igjen fører til (i mine øyne) en litt duvete bil i høyre hastigheter, mye mere enn hva første inntrykket er ved kjøring i lavere hastigheter. Det er vel dette dere kaller "multilink"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 21, 2009 Først var det helt bløtt,så sendte jeg det inn å fikk nye.Men disse var også ganske så bløte så jeg regnet iallefall med at settet var slik til B5(bør nå ikke få 2 defekte sett på rad?)For meg var det ikke et sett som var brukende til å senke noe mer enn 50mm... Ok:) det skal jeg ikke si no på, bare prøvd det på golf v:) der er det dønn stivt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 21, 2009 Det er vel dette dere kaller "multilink"? hehe får de dønn stive også med rett senkesett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 21, 2009 Lurer VELDIG på å kjøpe meg V-maxx til min b6 nå.Har s-line dempere hvor det er byttet til lavere fjærer nå. Men skulle jo hatt den lavere.. Er v-maxx FOR stivt å kjøre med? hører folk klager på at det er veldig stivt. Nå spørs det jo hva du mener med LAVT da.. Jeg har en gammel A6 som er så høy som dette nå Det syns jeg er helt ypperlig både høyde og kjørbarhet. Den skal vel i teorien bli stivere jo høyere man justerer den, men jeg syns vertfall at denne nå ble mer behagelig å kjøre enn slik den var før(enda lavere). Nå kan jeg vertfall kjøre fartsgrensa uten at det kjennes ut som jeg skal sprette av veien..! På V8er'n min så har jeg gule koni som er justerbare i hardhet som er justert på det hardeste, disse to bilene er ikke så langt fra hverandre i tyngde, men V-maxx er mye stivere enn koni-demperne med läsjøfors-fjørene.. (sånn lav var den før) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 21, 2009 Nå spørs det jo hva du mener med LAVT da.. Jeg har en gammel A6 som er så høy som dette nå Sant sant. Slik ser bilen ut med sommerfelger nå. De fleste vil vel si at dette er en fin høyde. Men vurderer jo justerbart for å få den ned et par cm til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 21, 2009 Sant sant. Slik ser bilen ut med sommerfelger nå. De fleste vil vel si at dette er en fin høyde. Men vurderer jo justerbart for å få den ned et par cm til Din har perfekt høyde,Stig Are.Dropp just senk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 21, 2009 Enig med Tom her.. Du har faktisk perfekt høyde, kanskje til og med(dette er jo selvfølgelig smakssak, så skal ikke krangle med deg om dette) bittelitt for lavt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 15, 2009 Så....Fortsatt ingen som har testet AP justerbart på A4a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 15, 2009 Du kan jo sjekke litt på Edition 38 forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...