#1 Skrevet Mars 18, 2009 Ene xenon pæra mi har ikke lyst på en liten stund, kjøpte ny idag og bytta, fremdeles intet lys. Sjekket sikring, den ene var gåen. Byttet, fremdeles ikke lys. Har målt spenninga og den = 0 Nå har det seg slik at jeg måtte bytte begge ballastene for ca 1.5 år siden. Det er da virkelig meningen at ballastene skal en levetid på mer en 1.5 år? Til 3500kr stk så bør de hvertfall ha det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2009 Sliter med noe sånt på Xenon som er ettermontert på en Audi A6 jeg handla forrige helg, men kommer nok til å fjerne den ettermonterte xenon'n igjen. Dersom det er samme type kan du eventuelt kjøpe mine billig? (Lysene lyser, men for svakt... vet ikke om det er ballast problem). Virker som om de har normal lysstyrke i ca 0,5 sek etter jeg skrur på lysene, men så "dimmer" de seg. Passerte faktisk Voss på vei hjem fra Bergen på lørdag som var Finfint sted! Grom bil du har forresten! PM meg du hvis det er noe interessant. (Eller hvis du har tips til hvorfor mine lyser så dårlig). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2009 Sliter med noe sånt på Xenon som er ettermontert på en Audi A6 jeg handla forrige helg, men kommer nok til å fjerne den ettermonterte xenon'n igjen. Dersom det er samme type kan du eventuelt kjøpe mine billig? (Lysene lyser, men for svakt... vet ikke om det er ballast problem).Virker som om de har normal lysstyrke i ca 0,5 sek etter jeg skrur på lysene, men så "dimmer" de seg. Passerte faktisk Voss på vei hjem fra Bergen på lørdag som var Finfint sted! Grom bil du har forresten! PM meg du hvis det er noe interessant. (Eller hvis du har tips til hvorfor mine lyser så dårlig). Man har fullt lys i 0,5 sek, så dimmer det seg ned og så blir det sterkere og sterkere igjen i løpet av noen sekunder. Trenger litt varme for og fungere perfekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2009 Sliter med noe sånt på Xenon som er ettermontert på en Audi A6 jeg handla forrige helg, men kommer nok til å fjerne den ettermonterte xenon'n igjen. Dersom det er samme type kan du eventuelt kjøpe mine billig? (Lysene lyser, men for svakt... vet ikke om det er ballast problem).Virker som om de har normal lysstyrke i ca 0,5 sek etter jeg skrur på lysene, men så "dimmer" de seg. Passerte faktisk Voss på vei hjem fra Bergen på lørdag som var Finfint sted! Grom bil du har forresten! PM meg du hvis det er noe interessant. (Eller hvis du har tips til hvorfor mine lyser så dårlig). Takk takk Har original xenon jeg. Har snakket med Møller idag, funnet frem kvittering og alt. Først skal jeg bytte om på ballastene slik at jeg finner ut om den virkelig er gåen eller om det er feil en annen plass. Det er jo 2 års garanti på disse, og til nesten 4000kr stk så skal jeg benytte meg av den. Reiser på jobb på Mauritius imorgen og blir borte 3-5-6 uker så blir nok ikke før jeg kommer hjem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2009 Man har fullt lys i 0,5 sek, så dimmer det seg ned og så blir det sterkere og sterkere igjen i løpet av noen sekunder. Trenger litt varme for og fungere perfekt Takk for det, men ser ikke ut til at det blir sterkere igjen. Det lyser MYE dårligere enn org. pærer uten xenon Tilfeldigvis flere tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...