#1 Skrevet Mars 18, 2009 Da tar jeg dem Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2009 Da tar jeg dem Mvh Har du sett inni heisa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2009 Ingen som som nokken dekk liggende? Overaskende Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2009 jepp! har noen 4x100 felger med heilt nye vinterdekk til salgs da om det er av intresse:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2009 Har noen 13 stålfelger, med elendige helårsdekk på, i 4x100, som du kan få for enn helflaske, om du kommer og henter dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2009 Hehe, det er sommertøfler jeg trenger folkens Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2009 Har noen, sjekk golf cab tråden min. De kan selges dersom du er interessert i å betale litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2009 Skal ha dei på en Justy, så var ikke interisert i å betale all verda! Tanken var om noen hadde nokke rusk dei ville bli kvitt Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2009 Ligger 4 stk 165-80-13 (ca!) på no opelfelger utenfor verkstedet mitt. Bare å hente, om du vet hvor det er da.. Hvis ikke send meg en PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2009 Hei Sverre. Yepp, jeg veit hvor du holder til... For det er Aleksander Urke som skriver HEHE!!! Bare å hente? Gidder du legge dem fram så jeg ser dem? Eller ringe en dag du er der, så kan vi rølpast via tlf Trenger noen på justyn!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 15, 2009 Det er de 4 som ligger nærmest porten med P-forbudt skiltet. Bare å hente! Jeg er ikke bråsikker på dimensjon, men sånn ca. Du får ta en titt om det er brukendes, greit med mønster såfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 23, 2009 Var de brukendes? borte er de såfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 1, 2009 Dekka va bra dei, men var for stor profil desverre! Så blir ikje brukt... Bare å skrike ut vist du vil ha dei igjen Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 1, 2009 Weird.. Jeg sa til Tim at jeg hadde gitt dem bort, da sa han at han hadde dem på hengern sin. Hvem sine er det du har? hehe Jaja, etter hva jeg vet så er det ingen som er savnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 4, 2009 Weird.. Jeg sa til Tim at jeg hadde gitt dem bort, da sa han at han hadde dem på hengern sin. Hvem sine er det du har? hehe Jaja, etter hva jeg vet så er det ingen som er savnet. Hehe! Da stiller du ett sp.mål jeg ikke kan svare på Sverre Som sagt skrik ut vist noen savner dem Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...