Anbefalte innlegg

da var det atter en gang noe rart med passaten...:confused: nå kommer det noen lyder fra automatkassa som kan minne om et gåen lager...: mad : ganske likt med lyden en får når utløserlageret på en manuellkasse er utslitt... noen her som har vert bort i dette før?? litt surt å anskaffe ny kasse hvis det er noelunde enkelt å ordne den gamle! det er en automat av den gamle typen det er snakk om her.. alle råd mottas med takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en gang lyd jeg trodde var fremhjulslager og etterhvert ble det stor slark i kassa så det ble plagsomt å kjøre. Skiftet ut kassa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de kommer under pådrag og "girbremsing" lite sugen på kasseskift... koster jo noen kroner disse kassene etter det jeg har forstått...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :er det bare jeg som har trøbbel med automat??????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det du kan prøve først er å skifte olje og filter på kassa di.. det kan hjelpe betraktlig;) men ikke kjør bilen noe særlig nå som du har lyder, da kan du ødelegge alt! på audi min audi a8 skulle møller ha 1500 for filter, pakninger og olje. er ikke så dyrt det hvis du tenker på hva som kan skje hvis du ikke gjøre det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde det bare vært så enkelt.:o.. skifta olje og filter for 4 mnd siden og ikke kjørt mer en 3000k etter det: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi.. fikk du på igjen nok olje a? kjørte igjennom girene mens du fylte på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp... sjekka nivået etter å ha kjørt en stund også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.