Montere Xenon i nær og tåkelys. Passat 3BG

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kjøpt inn Xenon kit til nær og grøftelys på Passaten min.

Er det noen som har montert dette før og har en liten brukerveileding/råd?

Har også lest at man må koble en motstand for å forhindre feilmelding. Må jeg det på min bil og hvor får jeg evt kjøpt denne?

På forhånd takk :)

Mvh

Eirik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger nok ingen motstand på disse bilene nei, Skal selv montere xenon i hovedlys på min snart. Ser at folk demonterer fangeren. Jeg skal iallefall prøve uten det først. Heller demontere noe i motorrommet istedet evt, da jeg har dårlig erfaring med demontering av fanger, vanskelig å få de 100% på igjen ved skjermene. Så det blir stygt der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjort dette på min, men kun i tåkelysa. "lokka" bak grøftelysa passer ikke med pæra, da denne bygger en del mer enn de originale h3. Jeg brukte to statoil koppholdere, etter tips fra Arve på forumet her. Hvis du går helt i bunn på denne tråden, så er det bruksanvisning som jeg brukte. Funker som f...

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=114012

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjort dette på min, men kun i tåkelysa. "lokka" bak grøftelysa passer ikke med pæra, da denne bygger en del mer enn de originale h3. Jeg brukte to statoil koppholdere, etter tips fra Arve på forumet her. Hvis du går helt i bunn på denne tråden, så er det bruksanvisning som jeg brukte. Funker som f...

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=114012

Hei. Tusen takk for tips. Var ledingene bare plug and play eller må jeg kutte de orginale ledingene og koble på xenon kittet?

Mvh

Eirik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om jeg må kutte orginale strømkabler når jeg kobler xenon i hoved og grøftelys?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.