Anbefalte innlegg

Hei,

 

Lurer på kva dekk som vil bli best på en golf 1 på 16'' med 7'' fremme og 8'' bake

skal senkes en del, og bør vere litt strekk på dekkene :)

 

Mvh Joakim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.tyrestretch.com/

 

165 40 16 på 7,5" Nankang

195 40 16 på 8,5 " Toyo

 

Disse skal jeg ha på min..Det er jo vesentlig med hvilken ET du velger( orginale skjermer? Hjulbuelister ? Justerbart....)

 

Jeg kjører ET 19 front ,og 32,7 bak,, dette har jeg som mål for og komme innenfor orginale skjermer,, med NOK senk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Lurer på kva dekk som vil bli best på en golf 1 på 16'' med 7'' fremme og 8'' bake

skal senkes en del, og bør vere litt strekk på dekkene :)

 

Mvh Joakim

 

Jeg ville valgt 195/40 16 rund baut. Disse 165 dekkene minner meg litt om å skvise 145 R13 dekk på en 5,5 toms felg. Det ser rart ut siden dekkbanen er så smal og hvis ikke denne skal synes, så må bilen senkes 15 cm ;)

 

165/45 foran og 195/40 bak er en mulighet, men jeg ville ikke valgt det. 165/40 foran og 195/40 blir enda verre fordi forhjulet da en mye mindre enn bakhjulet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Lurer på kva dekk som vil bli best på en golf 1 på 16'' med 7'' fremme og 8'' bake

skal senkes en del, og bør vere litt strekk på dekkene :)

 

Mvh Joakim

 

Samme bredde jeg skal kjøre på i år, bare jeg kjører golf 2;)

 

Jeg kommer til å bruke 165/40-16 foran og 195/40-16 bak. Som Runar sier blir bakhjula litt høyre enn framhjula med dette oppsettet, og det er forsåvidt litt teit. Hadde 195/40-16 foran i fjor, og det ble aaaalt for høyt:p 165/40-16 ser helt teit ut på 8"felg og 195/35-16 finnes ikke : bråk : Så da må det bli sånn.

 

Har knipsa bilder av hjula, kan legge de inn i internett i morgen/evt. senere i dag, så får du se hvordan det ser ut. (Orker ikke begynne med det nå... : sove :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er snakk om porsche gullideckhel felger;) adapter er selvfølgelig et møst:) blir nok valsede hjulbuer.

 

Martin, hadde vør supert om du hadde fått ut bilder : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen adapter er det greit å bruke da? 30mm vil gji en ET på 25, det burde vel ver gunstig?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er snakk om porsche gullideckhel felger;) adapter er selvfølgelig et møst:) blir nok valsede hjulbuer.

 

Martin, hadde vør supert om du hadde fått ut bilder : vinke :

 

Har vært en del jobbing i helga, så har glemt dette bort. Men bilder kommer nu ;) Feite felger du har fått deg forresten :P

 

7x16" med 165/40-16 Nankang Ultra Sport NSII:

 

03.03.09%20012.jpg

 

03.03.09%20010.jpg

 

 

8x16" med 195/40-16 Dunlop Sp Sport 9000:

 

17.03.09%20004.jpg

 

17.03.09%20003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det dekk på meg ja:) blir samme som Martin har over her: vinke :

Men kva tykkelse adapter vil egne seg best? har sett desse felgene på

en god del einsere før, og håper noen av dere veit kva som passer best;)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det dekk på meg ja:) blir samme som Martin har over her: vinke :

Men kva tykkelse adapter vil egne seg best? har sett desse felgene på

en god del einsere før, og håper noen av dere veit kva som passer best;)

 

Mvh

 

ingen?: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.