#1 Skrevet Mars 18, 2009 (endret) hallo. har en s4 eller s6 aan motronic på handa, men hvordan finner jeg ut om den har startsperre eller ikke? den har en rosa lapp på seg som det står to nr på: 0261203005 4a0907551b mvh jørgen borge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2009 Er det startsperrer på noen S4 med AAN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2009 hei steinar. noen sier det er det, og andre sier det ikke er det... noen som vet hvordan man kan finne ut om det er det eller ikke?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2009 Forsvinner ikke startsperren med en chip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2009 gjør vist ikke det på alle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2009 viss du opner nøkkelen og der er en liten dings inn i den har du startsperre. Du kan ev. prøve å fjerne denne og prøve å starte då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2009 Det er ALDRI original, fabrikkmontert startsperre på 100/S4. Det finnes i C4-karosseriet kun på A6/S6. Mange tror den saken i midtkonsollen man må stikke en kodebrikke inn i er original, men det er forhandlermonterte "aftermarket"-startsperrer som ble montert i Tyskland. Konklusjon: En AAN-hjerne fra en S4 har aldri startsperre, fra en S6 har den alltid med mindre den er modifisert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2009 hallo. har en s4 eller s6 aan motronic på handa, men hvordan finner jeg ut om den har startsperre eller ikke?den har en rosa lapp på seg som det står to nr på: 0261203005 4a0907551b mvh jørgen borge Hei Jørgen og takk for sist Det er en S4 hjerne du har delenummer på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 30, 2010 Det er ALDRI original, fabrikkmontert startsperre på 100/S4. Det finnes i C4-karosseriet kun på A6/S6. Mange tror den saken i midtkonsollen man må stikke en kodebrikke inn i er original, men det er forhandlermonterte "aftermarket"-startsperrer som ble montert i Tyskland. Konklusjon: En AAN-hjerne fra en S4 har aldri startsperre, fra en S6 har den alltid med mindre den er modifisert. Jeg låner denne tråden litt. Jeg skulle lage meg en ny nøkkel hos en låsesmed og da puttet de inn nøkkelen min i en greie som sjekka om nøkler hadde startsperre og da gav min utslag om at jeg hadde startsperre. Jeg trodde også at S4 ikke hadde startsperre, men det her beviser jo at de tydeligvis har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 30, 2010 Jeg skulle lage meg en ny nøkkel hos en låsesmed og da puttet de inn nøkkelen min i en greie som sjekka om nøkler hadde startsperre og da gav min utslag om at jeg hadde startsperre. Jeg trodde også at S4 ikke hadde startsperre, men det her beviser jo at de tydeligvis har? Dette beviser at nøkkelen din har transponder for startsperre. Men er du sikker på at nøkkelen er orginal? Kan være etterbestilt med transponder av en eller annen grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 30, 2010 Jeg låner denne tråden litt. Jeg skulle lage meg en ny nøkkel hos en låsesmed og da puttet de inn nøkkelen min i en greie som sjekka om nøkler hadde startsperre og da gav min utslag om at jeg hadde startsperre. Jeg trodde også at S4 ikke hadde startsperre, men det her beviser jo at de tydeligvis har? Men lagde du nøkkelen og prøvde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 30, 2010 Dette beviser at nøkkelen din har transponder for startsperre.Men er du sikker på at nøkkelen er orginal? Kan være etterbestilt med transponder av en eller annen grunn. Den ser helt original ut med samme delenr som de gamle S4 nøklene mine. Men om det er ettermontert transponder, det veit jeg ikke. Men lagde du nøkkelen og prøvde? Nei, jeg gjorde ikke det! Fikk beskjed om at jeg ikke ville få startet bilen med en nøkkel uten startsperre, så da tenkte jeg det ikke var noen vits. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...