#1 Skrevet November 29, 2004 Jan Gaylord Nielsen Luis Arya Thomas Wathne Ole sOppsahl Marco Paulsen Rudi Sand Ole Christian Gaywold Mattis Wang Håkon Sandberg Paul Gayillen Ole Henrik Gaylordur Christian Zeth(Gaylordsdottir) Bård Jørgensengay Lar Roar Gaylord Hans Erik Gaylordsen Andy Eins Asim Thomas Gaylausen Det er mulig for 2/3 stk å presse seg inn i siste liten her 2 som mangler som er f.eks Christian Wiik og Ståle Utsletten kan desverre ikke komme pga familie... ene skal på Juletrefest og andre på Teater... Begge skal henholdsvis med sine eiere... Ingen glemte davel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2004 *grmf* Jeg kommer ut og drikker dere samtlige under bordet (inkludert meg selv ) når jeg er ferdig på "juletrefest"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2004 Hører jeg "rosa tøfler" i det fjerne ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2004 Presser meg inn i siste liten...ok? Hei skål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2004 selvsagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...