#1 Skrevet Mars 18, 2009 Hei. Jeg får ikke start på bilen. Jeg har da bytta hallgiveren som står ved kamdrevet. Bensin pumpa starter hører jeg. Er det noen som har noen tips å komme med? Det er heller ikke no gnist på pluggene Begynner og bli rimelig frustrert her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2009 Hei. Jeg får ikke start på bilen. Jeg har da bytta hallgiveren som står ved kamdrevet. Bensin pumpa starter hører jeg. Er det noen som har noen tips å komme med? Det er heller ikke no gnist på pluggene Begynner og bli rimelig frustrert her nå hva slags bil har du? startsperre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2009 sjekke tenningsmoduler, innsprøytingshjernen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2009 det er s4 2,2t. det kommer bensin fram til fuel railen men ikke lenger. hva er det som styrer dysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2009 da var feilen fikset.. det viste seg da jeg bytta hallgiveren så hadde reg-reima flytta seg noen tenner. Hadde noe flaks for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...