#1 Skrevet Mars 19, 2009 (endret) Har omsider fått ribbet GT-Syncro'en og har en drøss med deler til salgs.. Er det noe du trenger som ikke står her , ta kontakt! ABS m komplett kabelnett. ABT frontstykke 280 mm Frambremser. Bak har jeg ikke kalipere , da de passa på quattro'n. Dører (alle 5) med el.vindusheiser , sentrallås og el. speil. Komplett m kabelnett. bare å kobble + og minus... G-lader (tilstand??) G 60 innsug Dashbord m kjørekomputer og hendler. (m kabelnett) Takluke m motor. org. intercooler Girspak m wire-overføring Strøkent dashbord Dørtrekk i skinn , hele og pene. (for el-vindu) Syncro downpipe/manifoil m katalysatorer. Komplett drivverk (bakstilling, forstilling m servostyring , mellomaksling og girkasse. +++ Kom med bud!! Kan forresten ordne frakt innen nordland , og trondhjem/oslo , men ikke vestlandet Ove Johansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2009 Hvordan er tilstanden på G-laderen? Og eksosmanifolden og downpipe? og hunden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2009 Status på g-laderen har jeg ingen anelse om.. bilen ladet ikke når jeg fikk den , men jeg fant endel lekasjer på den utenom , f.eks. så manglet pakningen rundt lufttemp-sensor!! Har null peil på den derre g-skiten, så den må nesten sendes til noen som kan , for vurdering.. Eksosen derimot , er strøken.. Bikkja er også i topp stand , men desverre ikke til salgs... Ove Johansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2009 Så du har ikke testet bilen eller? Vet du at eksosen og spesielt flexistykket er tett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2009 (endret) Kjørte bilen hjem. ingen ulyd i eksosen , men den gikk ikke spesiellt godt Jeg fikk beskjed om de aldri hadde fått den til å lade , og trodde at laderen var gåen. Men har kjent å laderen , og det er ikkeno slakk eller noe sånt. Da flere slangeklemmer på trykksiden manglet , returlufta var lekk , og lufttempsensoren var løs,, er jeg ikke sikker på at laderen er gåen. Kan sjekke eksosen med trykkluft i morgen. O.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2009 Eksosen var tett den... Denne g-laderen... er det lett å ødelegge den , når du skrur den opp?? Er det vanskelig å se om den er i orden eller i det minste om den er mulig å redde? O.J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2009 Bumper denne... Eksosen er solgt , og kaliperne bak fant plass på en av mine audi'er , eller ligger alt her ennå.. O.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2012 Har du caliper holdere, bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2012 selger du bakre stabilisatorstag med fester? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2012 hvor mye for grill å dørtrekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2012 Er også interessert i bakre stabilisatorstag med innfesting :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2012 Jeg også, stabstag bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...