#1 Skrevet Mars 19, 2009 (endret) heisann har noen 7,5x17 felger eg fikk kjøpt for en 1000 kroner med noen 205/40/17 dekk:) framsida er noe kantkjørte, men lakken ser ellers bra ut bortsett fra at dem har også begynt å eiret på innsida av eikene. tenkte jeg skulle resturere dem på den billigeste måten, men hvordan? Resultate skal bli 4x flotte gullfelger som tåler litt. gjerne i matt farge! felgene er i aluminium og har et plastdeksel over skruene, desverre. vil det være et problem å få samme farge på delene? felgene blir pusset litt ned, men vil bruke den gamle lakken som grunning. noe av aluminiumen vil vise da eg punkt sanblåser dette. må jeg legge grunner over aluminiumen? hvilken lakk kan/skal jeg gå for og hvor kan jeg kjøpe billigs lakk? (gjerne utlandet) 1) fungerer calipter lakk? henger denne på lakk som er fra før? 2) vanlig lakk med klar-/mattlakk over. (dyrt men holbart?) 3) felg lakk oppå den lakken som er nå? (billigst men mest holbart?) gjentar at dette blir at billig prosjekt, der eg gjør alt arbeide selv. håper på gode svar mvh bent eil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2009 mange som ser men ingne som kan svare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...