#1 Skrevet Mars 19, 2009 Hei.. skal skifte ut de originale høytalerne foran ba a4'n.. men jeg får ikke av dørtrekket! Har skrudd ut 3 skruer; en på hver side øverst på døra og en ved dørhåndtaket.. Er det noe mer da? Skal dørtrekket gå av enkelt, eller sitter det forholdsvis godt ? blir gæærn snart: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2009 Hei.. skal skifte ut de originale høytalerne foran ba a4'n.. men jeg får ikke av dørtrekket! Har skrudd ut 3 skruer; en på hver side øverst på døra og en ved dørhåndtaket.. Er det noe mer da? Skal dørtrekket gå av enkelt, eller sitter det forholdsvis godt ? blir gæærn snart: bh : Dra hele dørtrekket rett opp Da skal det løsne.. Sitter tredd nedpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2009 takk! hmm.. høres ut som om det kan bli moro å få det på plass igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2009 takk! hmm.. høres ut som om det kan bli moro å få det på plass igjen Det kan være litt trangt hvis du skal inn med 5,25" og evt. delefilter i tillegg, men det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2009 er ganske sta.. så skal nok få det til veit vel ikke om et lurt sted å trekke inn et par 50mm strømkabler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2009 Jeg fikk inn et 5.25 sett med delefilter Satte på en 4" -> 5.25" adapterplate. Bruker ogrinale høytaler kabler igjennom døra nå, men skal nok bytte de ut. Da du står forran ved motoren så har du en boks øverst til høyre. Skru av lokket på den boksen så har du fri sikt inn til bilen. Må ta ut deksler under rattet og til venstre for pedalene for å komme lettere til. Videre fører du kabelen langs kanten. Bare drar ut deksler langs kanten. Da du nærmer deg baksete så ta tak i sittedelen på baksete og dra det rett opp i framkant. Da løsner det og du får god plass til å legge kabelen videre. Om du lager hull i den boksen i motorrommet så tett igjen den med silikon eller no. Må ikke komme fuktighet inn der Nå vet jeg ikke hvor du skal ha forsterkeren henn, men jeg har den på ryggen bak på baksete. Ser veldig greit ut. For da kommer kablene rett opp ifra gulvet og inn på forsterkeren. Og du sier "inn et par"? Du trenger kun en 50mm² strøm kabel ifra pluss på batteriet og bakover. GND (jord eller minus) tar du ifra chassie. F.eks der beltet er skrudd fast. Det som da lønner seg er å bytte GND kabelen som går ifra batteriet til chassie. Den ser du ved batteriet. Bare 10-20cm lang. Sett på en 50mm² kabel der å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2009 da har jeg bestilt adapterplate setter en splitboks bak, skal ha to forsterkere der.. trerkker høytalerkabler fra døra og bakover så det er gjort. Har blitt frastjålet alt av anlegg.. 40.000................. så driver med forsikringssak nå.. så fort jeg får penger så åker det inn no nytt no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2009 (endret) Hvordan er det med dybden der hvor orginalhøytalerene sitter? Har 4" -> 5.25" adapterplate, men er litt redd for at det kan bli for grunnt, for det bygger jo enda litt mer innover i døra med disse platene? Edit: Og hvordan er det egentlig med delefilter for fronthøytalerene orginalt? (på et anlegg uten BOSE) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 20, 2009 om jeg husker riktig så er det god plass nederst der hvor høytaleren sitter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2009 (endret) Har skrudd ut 3 skruer; en på hver side øverst på døra og en ved dørhåndtaket.. Er det noe mer da? Er 2 skruer til som skal av, såfremt du ikke har ødelagt dem med å bare dra det rett av nå. Er 2 skruer under dørhåndtaket (du skal dra lokket ned for å komme til de to, derfor man løsner skruen som er inni "dørhåndtaket") 2 til i midten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...