Hvem produserer 7mm Spacere?!?!

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner til en produsent som lager 7mm pr hjul spacere med senterring?

Ikke ute etter helt flate skiver.

Har felger jeg må få fra ET42 til ET35.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor akkurat 7? Hvorfor ikke 8? : klø : Du MÅ ikke på død og liv ha det innpresset som står i vognkort hvis det er det du tenker på, og er vel ikke så mange spacere (i normal prisklasse) som er godkjent heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk mine 20mm dreid ned til 17mm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir vanskelig med så tynne spacere med sentrering da navet gjerne bygger 5-7mm ut.

Men alt kan lages ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7mm pga at mine gamle felger var Et35 og jeg syntes de var perfekt. Samtidig som innenfor 7mm så er det vell en større sjans for å få godkjent enn hvis du bikker over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke sjans for kast og ubalanse hvis man kjører 8mm spacere uten senterring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine 10mm spacere har ikke senterring, noe jeg fant merkelig:confused:

Har ikke montert dem enda, men jeg lurer på hvordan det blir uten senterring, kast i felgene? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, kjørte med det på en Saab jeg hadde en gang. Tok de fort av igjen...

 

Kjøp 10mm alu med sentrering og drei de ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R sine 8mm kommer vell med senterring mener jeg.....Men de koster jo en lunge og en arm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke felger er det? ET 42 sitter ikke så værst det:

 

attachment.php?attachmentid=67743&d=1182

 

OT: Ser i signaturen din at du har Sunniboy. Bilder? Hvor har du kjøpt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Problemet" jeg ser med både 7 og 8 mm spacer med utbygd senterring er at du neppe vil få de på pga at navet på bilen din bygger såpass langt ut. (vil jeg tro : klø : ) På min Polo provde jeg 15mm spacere med "utbygd senterring på, og de fikk jeg IKKE på pga navet bygde for langt ut! Sett på 7 eller 8 mm spacer som har rett senterstørrelse, så den sentrerer på navet og sett felgen på der igjen :)

Jeg kjører btw med 15mm spacere bak uten sentrering, uten noe kast i heltatt. Bare et helvette å montere, og må gjøres nøye! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke felger er det? ET 42 sitter ikke så værst det:

 

OT: Ser i signaturen din at du har Sunniboy. Bilder? Hvor har du kjøpt?

 

Meget pen bil du har der. Sportec felger? 19x8,5?

Er snakk om MRR felger i 18x8 Et42.....Har ikke senket bilen enda så står fortsatt på s-line settet. Hva har du?

Jepp har Sunniboy. Funker greit, meget god passform og enkle å montere. Ser serlvfølgelig ikke like bra ut som original soting, men hadde rett og slett ikke råd til full soting der og da. :) handlet på ebay.de

DSC00804.jpg

DSC00078.jpg

DSC00083.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Problemet" jeg ser med både 7 og 8 mm spacer med utbygd senterring er at du neppe vil få de på pga at navet på bilen din bygger såpass langt ut. (vil jeg tro : klø : ) På min Polo provde jeg 15mm spacere med "utbygd senterring på, og de fikk jeg IKKE på pga navet bygde for langt ut! Sett på 7 eller 8 mm spacer som har rett senterstørrelse, så den sentrerer på navet og sett felgen på der igjen :)

Jeg kjører btw med 15mm spacere bak uten sentrering, uten noe kast i heltatt. Bare et helvette å montere, og må gjøres nøye! :)

 

Gode greier. Får se hva jeg gjør. Hadde ET35 på mine gamle 18x8 felger og synes de satt perfekt på, men 1mm til eller fra utgjør jo ikke så mye da. Får se hva tilsynet sier. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.