Anbefalte innlegg

har funnet meg ett felg sett som jeg kunne tenkt meg.

dim dekk 245/35/19"

dim felg 8,5x19"

et35

bil 98mod s4 b5 sedan

testet den ene felgen foran, den tok ikke inni noe. er ett par mm klaring til fjærbeinet, men det holder vel:) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville gått ned tilo 235 i bredden på dekke kansje.. muligens det tar inni fjøra bake?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 8,5x19" ET 35 på min, men kjører med 235/35.

Dette går iallefall helt supert, det som er problemet med disse er frambremsene, så hvis de går over disse er den god :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var bra å høre. da får vi satse på at det går.

har du senket bilen noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte med 245/35/19 på 97 a4 med sportsunderstell, subba voldsomt foran.

om de bilene kan sammenlignes forøvrig er en annen sak....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

testet 235.35 på 9.5x19 et 35 på en a4 sedan å det gikk fint der.. men er ikke store klaringen inn mot demperen bak men går akkurat :) subbet litt framme om jeg ikke husker feil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har funnet meg ett felg sett som jeg kunne tenkt meg.

dim dekk 245/35/19"

dim felg 8,5x19"

et35

bil 98mod s4 b5 sedan

testet den ene felgen foran, den tok ikke inni noe. er ett par mm klaring til fjærbeinet, men det holder vel:) ?

 

Hei, jeg kjøre med 19"9,5 ET35 dim 275 35" forann og bak, er bra klaring med tanke på avstanden til fjærbeinet. Jeg har Seidl rs4 extreme bredding. Men 245/35 19" et35 skal gå på orginalt. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til informasjon så subbet det litt inn i det staget som går over hjulet (bak) med 245/35/19", så går ned til 235/35/19". og håper at det går bedre. må jo få senket litt uten at det subber:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.