#1 Skrevet Mars 19, 2009 (endret) Det ble et svare leven i bilen i dag, tre pip og varsellampe. Sjekket bremseveska og det var ikke mye igjenn der... Er det noen standard ting jeg bør sjekke på A6 når det gjelder tap av bremsevæske? Eller er det bare og gå systematisk til verks? Og hva slags bremsevæske bør jeg fylle etter med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2009 lekasje på banjokoblingene til bremserørene bak inn på calipper:) vanlig på disse. hadde sjekket det først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2009 Jeg hadde lekkasje på calipteren bak, lakk ut der håndbrekk-dingsen går inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2009 vanlig problem eg byttet nettopp på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2009 Dette må du finne ut av så fort som overhode mulig. Sett bilen på et sted der du lett kan jekke den opp. Ta av et og et hjul og se etter lekkasje rundt kalipperne, evt fremme rundt bremsekraftforsterkeren. Finner du ikke ut av dette på egen hånd, må du nok kjøre forsiktig til nærmeste verksted. Standard bremsevæske til denne bilen er type DOT 4 , dettte er den mest vanlige bremsevæsken. Lykke til videre, hilsen Tage. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...