elektrisk problem i golf 2..

Anbefalte innlegg

goddag godtfolk:).

måtte bytte den bryter'n som skrur på alt lyset på bilen min her en dag nå.. (venstre siden)..

var på møller å fikk tak i ny.. han leste nr bak og bestilte ny..

Mine problem er nå:

* klokka går når bryter'n er på "AV", men slutter å gå når den blir skrudd på.

*lystet i instrumentpanelet lyster bare når tenninga er avslått, men skrur seg av når jeg vrir om tenniga, lysbryter'n står da på..

hvordan får je fikset på dette: klø :?

bilen ska til eu-godkjenning ASAP. så hadde vært kjekt å hatt i orden..

mvh

HC

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har mye av samme problem :)

hos meg så klikker insturmentet når man skrur på lysa. og om jeg starter bilen uten lysa på, så funker turteller. den konker når jeg skrur på lysa

prøvd og bytte tenningsbryter'n?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har mye av samme problem :)

hos meg så klikker insturmentet når man skrur på lysa. og om jeg starter bilen uten lysa på, så funker turteller. den konker når jeg skrur på lysa

prøvd og bytte tenningsbryter'n?

hvor sitter tenningsbryter'n???:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det høres ut som dere har feil lysbryter. dette kan forekomme når x kursen i lysbrytern ikke funker som den skal. Evt jordingsfeil til instrumentet. og denne jordinga sitter utrolig nok på motoren. nærmere sagt på toppen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det høres ut som dere har feil lysbryter. dette kan forekomme når x kursen i lysbrytern ikke funker som den skal. Evt jordingsfeil til instrumentet. og denne jordinga sitter utrolig nok på motoren. nærmere sagt på toppen.

Er litt rart vis det er feil bryter egentlig... når han kar'n på møller fikk den orgianle som satt i bilen og bestilte etter de nr'erne som sto bak der... Har ikke peiling på dette je så.. kanskje du kunne sett på det Rolf:p..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne sikkert tatt en titt i morra. I dag er det frikveld etter å endelig fått sammen passat og gjennom Eu ;) send meg nr ditt på en pm. så tar jeg kontakt senere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne sikkert tatt en titt i morra. I dag er det frikveld etter å endelig fått sammen passat og gjennom Eu ;) send meg nr ditt på en pm. så tar jeg kontakt senere

ok.. skjønner skjønner.. godt å bli ferdig med den kan je tenke meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.