#1 Skrevet Mars 19, 2009 Noen som har panser og høyre framskjerm til B5??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2009 Bilopphøggeri eller NorskBildelSenter er løsningen(e) Hilsen en som har byttet hele fronten på en B5 etter kræsj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2009 Bilopphøggeri eller NorskBildelSenter er løsningen(e) Hilsen en som har byttet hele fronten på en B5 etter kræsj hehe. sånn skjer for faaen. hehe. Må bytte litt små ting jeg å gett. Har god tid, så var bare derfor jeg la ut en tråd her se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2009 Med litt superlim og sølvteip retter det seg selv vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2009 Med litt superlim og sølvteip retter det seg selv vettu! er bare sånn jeg gjør på tur det, men skal få den helt nå. ha bestilt nye lykter nå. Så da har jeg begynt ivertfall. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2009 Ingen som har noe på lur her??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2009 Har du sjekket opp med bilopphøggeri(er) i distriktet? NBS er stedet hvis du ikke finner.. enkelt og greit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2009 skal se hva vi får til. tenkte bare at det var sikkert noen som hadde noe på lur se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...