#1 Skrevet Mars 19, 2009 har montert kufatek boks på min navi, denne trenger strøm når tenningen er på. hvor kan jeg ta dette i fra?? helst så nerme navi enheten som mulig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2009 Hvis det er IMA boksen skal den ha konstantstrøm, mener jeg. Tror den skal gå i "sleep" mode av seg selv basert på can signal. (tror jeg altså...) Hvis ikke har du vel 75X under rattstammen, det er tenningsstrøm. Den vil da slå seg av når du tar av tenningen. Det finnes også signal som slå av når du tar ut nøkkelen, sånn som navien gjør. Jeg vet ikke hvor det er på A3, men på A6 så er det pin nr 30 på den blå kontakten bak på kombiinstrumentet. (den kan kun brukes som styrestøm/evt med relè) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2009 jeg koble opp sånn først jeg også, men da tappa batteriet seg. hadde dvd kobla til der også men denne var også skrudd av. har ikke noe tilkobling skrue som jeg finner, hadde dette på forje s3`n men her tror jeg alt sitter i motorrommet.. Hvis det er IMA boksen skal den ha konstantstrøm, mener jeg. Tror den skal gå i "sleep" mode av seg selv basert på can signal. (tror jeg altså...) Hvis ikke har du vel 75X under rattstammen, det er tenningsstrøm. Den vil da slå seg av når du tar av tenningen. Det finnes også signal som slå av når du tar ut nøkkelen, sånn som navien gjør. Jeg vet ikke hvor det er på A3, men på A6 så er det pin nr 30 på den blå kontakten bak på kombiinstrumentet. (den kan kun brukes som styrestøm/evt med relè) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...