Bytte hovedlykter i 02 passat

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bytte lyktene i bilen min til noen mørkere, så dette ble da kjøpt inn.

Men da jeg hadde løst alle skruene å skulle ta ut lykten, visste det seg å være rimelig vanskelig.

Snakket med en fyr på møller om dette, å han kunne fortelle meg at man må ta av grillen og støtfangeren: bh :

Går det å lirke den ut på et vis, eller ville han bare at jeg ikke skulle få mot til å gjøre det og komme til dem å gjøre det, eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres ut som en stor jobb, men er faktisk ganske enkelt (når du har funnet alle skruene).

Det er ikke mulig å "lirke" på noe vis uten fare for å ødelegge både lykter og fanger/grill.

Spør på Møller hvor skruene sitter og hvordan de går frem. Fikk selv hjelp av møller til det samme på min bil (bora) og de forklarte dette på en enkel måte.

Hvis du har lyktespylere så må dekslene til disse vippes opp og klipses av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ganske kurant. grill er fester m, 4 skruer på topp og skall trekkest litt ut og opp,skruer under grill. fanger er skrudd på siden ved julbuen og opp mot skjerm, det er 3-4 skruer under fanger, så er det berre å trekke fanger av litt og løsne spylerslangen og event. koplinger til grøftelys. (trur ikkje det var noko meir)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.