#1 Skrevet Mars 20, 2009 Noen som har noen innvendinger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2009 Blir det "trykt" eller brodert logo isåfall..? På rygg eller brøst..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2009 (endret) På t-shortene blir det trykk. Logo på bryst og sponsorer på rygg slik som de gamle vi fikk laget. Sorte med hvitt eller sølv trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2009 Ser bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2009 Flott flott, men kanskje sentrere 'Mjøsa lokallag' der så det ikke blir så mye på venstre siden der? Evt høyrestille den? Muligheter for å legge ut de variantene så man ser hvordan det blir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2009 (endret) Glad for alle forslag som kommer jeg Bare å si deres meninger nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2009 Jeg stemmer for sentrert så mest naturlig ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2009 SENTRERT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 20, 2009 sentrert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 20, 2009 Sentrert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 20, 2009 Se der ja! Må nok si meg enig i at sentrert ble det fineste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 20, 2009 Hva med å fjærne AUDI skriften og bare brukt logo'ene + flyttet Audi ringene lenger ned? Ellers så var det finest med sentrert skrift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 20, 2009 x2 Bort med audiskriften, og sentrert "mjøsa lokallag" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 20, 2009 x 3 Audi skrifta blir kanskje litt "dominerende".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 20, 2009 Bedere enn dette får jeg desverre ikke til. Utgangspunktet jeg fikk er ikke skikkelig vektorisert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 21, 2009 Er jo bare og si ifra så kan jeg fikse en bedre vektorisert fil Men den siste så bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 21, 2009 Bedere enn dette får jeg desverre ikke til. Utgangspunktet jeg fikk er ikke skikkelig vektorisert. Ble mye bedre uten AUDI skriften. Men tror det hadde blitt enda bedre hvis logo'ene ikke går oppå hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 21, 2009 virker som om audi logoen i den lille skrifta blir sammenklemt på en måte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 21, 2009 Da ble vell det Dan snakket om bedre. Har sendt over det Morten snakket om til Ørjan siden det er han som sitter på det orginale utgangspunktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...