Noen som kan gi en cirka pris på å demontere og montere ruta i bakluka? (Pga rust)

Anbefalte innlegg

Har en del rust under vinduet på bakluka på bilen min som jeg skulle ha gjort noe med.

Jeg må ta ut ruta for å komme til over alt for å få gjort det skikkelig.

 

Har ringt rundt til ett par forskjellige som driver med bilglass for å høre på pris for å ta ut og lime på plass ruta, men det er ingen som kan gi meg noen cirka pris.

 

Er det noen her som aner hva dette kan koste? Trenger bare å vite omtrent hva det kan koste.

 

Lurer nemlig på hva som er rimeligst av å kjøpe en brukt bakluke, eller å få tatt ut ruta på en fredag, fjerne rusta og lakkere i helga, og få satt på plass ruta igjen på mandag.

 

Er det forresten en kurrant jobb å ta ut ruta selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan farge har du på bilen din? Har akkurat byttet bakluke på min C4 A6. Det er endel jobb...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er sølv metallic, krystallsølvmetallic tror jeg fargen heter.

 

Hørte med en på Hurtigruta, kom på ca 2000,- om han klarte å få den ut hel.

 

Dersom den knuste når han tok den ut gikk det på forsikringa, og prisen ble da også rundt 2000,- litt avhengig av hviket forsikringsselskap og hva slags forsikring jeg hadde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville tru detvar ein normal pris ja, med tanke på att det tar ca 1time ut og inn + lim til ca 5-700kr og så har du verkstedmatriell og + mva so er det ca 2000.-. vist det ikkje er rust i plateskjøyten ville eg ha sandblåst det og mont ruta, vist det er rudt mellom platene kommer det sikkert igjenn ein gang, so då ville eg ha skifta ruta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.