Innpress på 98mod A6 med 18"/19" felger?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter nye/brukte felger til "kone bilen". Skal ha enten 18" eller 19". Lurer på hva slags impress jeg bør ha? På de 18" jeg har nå, så var impress 42, men kan jeg bruke felger med lavere eller høyere impress??? (hvor lavt/høyt kan jeg gå?)

OG, vil det gå med 235/35-19 på bilen? Den er senket 40mm

Trenger ikke linker til noen tabell som viser ditt og datt, men bare et konkret svar fra noen som har litt mer peiling enn gjennomsnittet.

På forhånd, TAKK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på jakt etter nye/brukte felger til "kone bilen". Skal ha enten 18" eller 19". Lurer på hva slags impress jeg bør ha? På de 18" jeg har nå, så var impress 42, men kan jeg bruke felger med lavere eller høyere impress??? (hvor lavt/høyt kan jeg gå?)

OG, vil det gå med 235/35-19 på bilen? Den er senket 40mm

Trenger ikke linker til noen tabell som viser ditt og datt, men bare et konkret svar fra noen som har litt mer peiling enn gjennomsnittet.

På forhånd, TAKK

ET35-40 på 8 eller 8,5 toms felg funker bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 19x8.5" må du ha 40 eller lavere foran hvis det ikke skal ta i et av stagene i forstillingen. (Går vel akkurat med et par mm høyrere, men får ikke tuppen av lillefingeren min mellom dekk og stag på min med ET40) Bak er det god plass innover, så der er det lite å bekymre seg om. Jeg ville, som nevnt over, kjøpt noe med ET fra 40 til 35. Med nevnte innpress er ikke 40mm senk noe problem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 8x18 ET35 med 225/40R18 på min 99-modell sedan, og det passer utmerket. Har aldri tatt i noe sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 19x8.5" må du ha 40 eller lavere foran hvis det ikke skal ta i et av stagene i forstillingen. (Går vel akkurat med et par mm høyrere, men får ikke tuppen av lillefingeren min mellom dekk og stag på min med ET40) Bak er det god plass innover, så der er det lite å bekymre seg om. Jeg ville, som nevnt over, kjøpt noe med ET fra 40 til 35. Med nevnte innpress er ikke 40mm senk noe problem :)

Pokker, det var dette svaret jeg ikke ville ha...hehe. Har funnet et sett 19" felger, men selger trodde ET var 42, så da kan jeg vel få problemer da... Men vet ikke bredden på de felga da vel og merke. Beste er vel å bare prøve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 8,5" bredde er et 35 perfekt, da ligger hjulet fint kant i kant med hjulbuen, et40 blir for langt inn for min del, selv om det bare er 5mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.