#1 Skrevet Mars 20, 2009 (endret) Når go'bilen skulle få tilbake xenon (lykter er byttet til halogen av tidligere eier etter liten frontskade) sto valget mellom org. lykter eller xenonlykter fra FK til en brøkdel av prisen. Selv om jeg ikke er noen fan av angeleyes ble det til slutt FK. Måtte ha noe som matchet xenon-lampene, så derfor har jeg begynt å konvertere til led-lamper i engleøynene. 8stk. pærer pr. lykt blir nå om sider erstattet med 10mm høyintensitets-dioder. Bildene under er ganske misvisende da orgiginalpærene i parklysa er så gule som de kan bli med anminnelige glasspærer. Må si meg rimelig fornøyd. I virkeligheten er ikke ringen så synlig som på bildet, så har mistet noe av beemer-preget Dersom noen lurer er leds'ene kjøpt fra ledshoppe.com og har 390ohms motstand som gjør at de holder seg innenfor specs ved 14.4v. Edit: Plasten er ikke tatt av på bildene, så det er derfor lyktene ser litt shabby ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...