#1 Skrevet Mars 21, 2009 Hadde bilen til lakkering idag, får nå feilmelding på høydejusteringa til Xenon lysa. Normalt justerer de seg når bilen blir startet nå står de stille. Får ikke snakka med lakkerern før mandag så er det noe jeg kan sjekke? Ser ut som kablene sitter på. Kan de ha dratt ut lampene alt for hardt slik at ledninger har løsnet på kontaktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2009 Prøv å ta av kontaktene og sette de på igjen og se om det kan være ukontakt... Det kan evnt være høyde justerings føleren som tilfeldigvis har tatt kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2009 Hadde bilen til lakkering idag, får nå feilmelding på høydejusteringa til Xenon lysa. Normalt justerer de seg når bilen blir startet nå står de stille. Får ikke snakka med lakkerern før mandag så er det noe jeg kan sjekke? Ser ut som kablene sitter på. Kan de ha dratt ut lampene alt for hardt slik at ledninger har løsnet på kontaktene? Dette skjedde på min A4 også for ca 3-4 uker siden, det var et ledningsbrudd og ledningen ble byttet ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...