Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd 8,5x18 et32 med 225/40-18 på passat 3b?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 19" med ET 33 og 235 dekk dette går akkurat ikke...subber litt innemellom

men har mye senk da...så med vanlig senk eller orginalt burde dette gå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd 8,5x18 et32 med 225/40-18 på passat 3b?

 

Hadde 8,5x 18" ET 32 på en golf 4 gti senket ca 60mm med 225/40 18 dekk.. dette subbet litt ja. Men bare i innerskjermer så det ut til, synes ikke det var noe problem egentlig.. 215 dekk hadde sikkert blitt bedre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min passat har jeg kjørt på 8x18 med et 35 (225/40/18) Null problem også har jeg kjørt på med 8.5x19 med et 35 (235/35/19) dekk, det gikk også veldig fint selv med MYE senk! I år har jeg handlet inn 10x18 felger bak og 8.5x18 forran hvor alle felgene har en et på 21. Hehe, det blir spennede men det skal gå akkurat så da vil det gå fint med 8.5x18 med et 32 på passaten din. Det vil se bra ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min passat har jeg kjørt på 8x18 med et 35 (225/40/18) Null problem også har jeg kjørt på med 8.5x19 med et 35 (235/35/19) dekk, det gikk også veldig fint selv med MYE senk! I år har jeg handlet inn 10x18 felger bak og 8.5x18 forran hvor alle felgene har en et på 21. Hehe, det blir spennede men det skal gå akkurat så da vil det gå fint med 8.5x18 med et 32 på passaten din. Det vil se bra ut:)

 

Hvordan har du tenkt å få på 10x 18 et 21 pluss adapter fra 5x 100 til 5x112? Det må da stikke edel utenfor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan har du tenkt å få på 10x 18 et 21 pluss adapter fra 5x 100 til 5x112? Det må da stikke edel utenfor?

 

Et på felgene er i utgangspunktet 41 forran og 47 bak men med 25 mm adapter bak og 20 mm forran så blir det en et som tilsvarer 21 ca. Adaptere er fra 5x112 til 5x130. Bak vil det bygge godt ut (Det er meningen) og forran håper jeg på at dem sklir innenfor skjermene så det kan sleppes helt nedpå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha:) Det blir nok bra det ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe formening om åssen disse blir seende ut på 99 passat stv?

 

BBS%20-%20bbs_rwii_l.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt BBS suv edition mer enn racing føler jeg da når jeg ser denne felgen. Litt massiv i forhold til dim om du kjønner. Men ingen stygg felg på ingen måte men tror du kan finne en felg som kler bilen bedre. Legg ut noen flere alternativer om du har da veit du og hvilken farge har du på bilen forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt BBS suv edition mer enn racing føler jeg da når jeg ser denne felgen. Litt massiv i forhold til dim om du kjønner. Men ingen stygg felg på ingen måte men tror du kan finne en felg som kler bilen bedre. Legg ut noen flere alternativer om du har da veit du og hvilken farge har du på bilen forresten?

 

Bilen er sølvgrå, har disse felgene liggende så blir enten å bruke de eller selge de å kjøpe noen andre for det jeg får for disse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er sølvgrå, har disse felgene liggende så blir enten å bruke de eller selge de å kjøpe noen andre for det jeg får for disse...

 

Bare å skru dem på da:)

 

Blir jo ikke feil uansett da for felgen er jo pen. BBS og kantfelg er jo fett;)

 

Legg ut bildet når dem står på bil da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 8x19 ET35 m 235/35-19 (Dunlop Sport MAxx).. Justerbart understell fra FK justert ganske lavt... Og har ingen problemer med subbing eller kontakt mellom dekk og stål/plast.. Og jeg kjører også campingvogn med denne bilen og dette oppsettet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å skru dem på da:)

 

Blir jo ikke feil uansett da for felgen er jo pen. BBS og kantfelg er jo fett;)

 

Legg ut bildet når dem står på bil da..

 

Det skal jeg gjøre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter spent;)

Kom akkurat snø her jeg bor i helga så venter nok med å sette de på til påske ferien tenker jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.