Noen som er god i tysk? Brukerveiledning til coming home ettermontering

Anbefalte innlegg

Hei

Kunne ikke dy meg. Måtte prøve meg på en slik coming-home sak til min Audi A6 2000 mod. Finnes dessverre ingen kit med engelsk brukerveiledning på markedet, kun tysk. Så om noen er gode i tysk og kan oversette de grove trekkene til meg blir jeg utrolig takknemlig!

Kan litt tysk, så farger osv. er greit.. :) Men er selve forklaringen jeg sliter med.. Er det så rett fram som det ser ut til?

Her er manualen:

beskrivelse002.jpg

beskrivelse003.jpg

beskrivelse004.jpg

Mvh

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, Har sittet å snakka med søstra mi som har bodd i tyskland, så har vel egentlig klart å oversette hele, og alt ser veldig ok ut.

Problemene er to:

1) Jeg må finne ut hvilke kabel som går fra tåkelysbryteren og ned til tåkelyset. Kunne selvfølgelig strukket en kabel fra tåkelyset framme og inn, men er jo litt tungvindt, da jeg vet kabelen og befinner seg bak lysbryteren. Denne kabelen skal brytes og gå gjennom modulen.

2) Det er fire kabler jeg ikke helt skjønner hvor skal. Det er de to blå (blau) og de to brune (braun). Det står det samme på begge blå og samme på begge brune. Jeg skjønner såpass som at dette er de kablene som er "signal-kabler" som skal sette igang systemet. Men slik jeg leser dette så skal det kobles opp mot "åpen dør" og "lukket dør". Det naturlige ville jo vært at det skal kobles opp mot ulåst dør, og låst dør.. Hvor finner jeg disse kablene jeg kan koble meg inn på egentlig? Dvs. de kabelene som sender signal om låse opp døra og låse igjen døra..?

Finner jeg svar på disse to er det bare å montere i vei for min del :D Så setter kjempepris på hjelp :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik Sjølie, en HOW-to fra deg da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å lage noe greier nå jeg monterer ja. Blir vel å prøve meg litt fram i morgen.. Må bare finne ut hvor jeg skal koble inn de 4 siste ledningnene. Er 4 ledninger, 2 pluss og 2 minus. Disse skal signalisere til modulen når bilen blir låst opp og når bilen blir låst igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på denne, men funker ikke på C5.. :S faen, er full nå.. får se på dette i moregen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.