#1 Skrevet Mars 21, 2009 skulle ut å skifte dørhengslene oppe på fremdøra på passaten i dag da jeg såg at det kom en skrue i hengsla innenfra??? må man demontere halve interiøret for å komme til denne kansje??? noen som har gjort dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2009 er det øvre hengle holder det med å ta av nedre delen av dashbordet, men du må ha en lang og tynn XZN bit for hullet er ikke for stort. Litt knot men det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2009 mye stress å ta av dashen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2009 vil tro det er litt jobb ja, men går helt fint uten å ta den vekk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2009 vil tro det er litt jobb ja, men går helt fint uten å ta den vekk da hmm... litt forvirra: klø : går fint uten å ta den vekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2009 ja du trenger bare ta av den nedre delen. den er bare festet med 4-5 skruer om det er fører siden er det andre siden holder det med å ta ut hanskerommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2009 oki da skjønte jeg;) er de godt gjemt disse 4-5 skruene? eller er det ganske åpenlyst?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2009 sitter 3 eller noe i toppen bortover og 2 inni sikringsboksen på siden der. ikke så vanskelig å se igrunn. så er det bare å dra den av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2009 lekkert;) da prøver vi så fort sola kommer:) by the way.. vet du om det er t40 eller t45 på den største skruen?? prøvde med den største jeg hadde (t40) men det virka som jeg kansje måtte ha litt større....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2009 Det husker jeg neimen ikke i farta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...