Bytte endeledd på 02 Passat, hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal prøve å bytte endeleddene på hver side på passaten min, 2002 1.9tdi 4motion.

Har ikke mulighet til å få bilen på bukk..

Er dette noe som jeg kan klare selv, har ikke så mye erfaring med skruing, så fint om dere kan lage en DIY eller liknende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel kanskje like greit å sette den inn på verksted.. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel kanskje like greit å sette den inn på verksted.. : rolleyes

må jo ha 4 hjulskontroll etterpå, kan jo telle gjenger, men blir ikke 100% da. Er bare å ta av hjulet og bytte.. ikke vanskelig om skruer og muttre løsner lett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke bare bare å ta forstillingskontroll på 3bg, da man også skal ta å justere spissingen når den er jekket opp. men man kan fint bytte endeleddet selv, men forstillingskontrollen hadde jeg satt bort til noen som kan det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må jo ha 4 hjulskontroll etterpå, kan jo telle gjenger, men blir ikke 100% da. Er bare å ta av hjulet og bytte.. ikke vanskelig om skruer og muttre løsner lett:)

Jepp må ha det, men skal uansett ha på H&R senkefjører så må ha den på verksted for å få byttet de og ta kontrollen.

Men tenkte jeg kunne prøve å bytte de ledda hvis det var kurrant, for å ha noe å finne på i dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke bare bare å ta forstillingskontroll på 3bg, da man også skal ta å justere spissingen når den er jekket opp. men man kan fint bytte endeleddet selv, men forstillingskontrollen hadde jeg satt bort til noen som kan det

Tror jeg setter bort alt jeg, dem bruker sikkert mye kortere tid en meg på de ledda alikavel.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.