Hvordan fjerne sjokolade fra sete?

Anbefalte innlegg

Passasjer har søla noe på setet og det skulle vært borte,how ?

Noe varmt og trekkpapir eller ?? Svart stoff med tre brune flekker er ikke pent !

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynn iallefall med støvsuger, for har sikkert tørket. Da vil mesteparten av kakao'en forsvinne. Og deretter tekstilrens så skal det vel bli ganske borte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har god erfaring med Autoglym's Interior Shampoo på sjokoladeflekker. Børst vekk det grøvste med en stiv børste (f.eks. en neglbørste) først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dra på bilxtra, kjøp "Bioguard Flekkfjerner". Funker bra på sjokkis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg en flaske med Chemical Guys Green Clean og bland den ut 1:12 med vann. Spray rikelig på flekkene og rundt dem og massere stoffet med en ren og fuktig svamp. Bruk et rent håndkle eller mikrofiberklut for å trekke ut skitten. Når du har fått ut den fukten du klarer, så sprøyter du over en gang til med bare vann. Tørk med nytt rent håndkle eller mikrofiberklut igjen.

 

Har du evt. våtsuger tilgjengelig så bruker du denne til å suge ut fukten. Husk bare å skylle stoffet godt med rent vann når du er ferdig, som beskrevet over. Mange glemmer dette og da vil du få nye spennende flekker i stoffet ditt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å leie/låne deg en proff rensemaskin?

Om du hadde bodd her i nærheten, kunne du fått lånt hos oss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspill ang "my case",ett eller annet vil jeg gjøre,for bort skal flekkene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius Resvold som holder til i Br.dal har våtstøvsuger. ta kontakt med han og hør om han kan hjelpe deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Firmaet Naboen leier ut Karcher våtsuger til 250,- døgnet tror jeg det var. Fikser vel biffen den tenker jeg. Så kan du ta resten av bilen samtidig, og sofaen og teppene og.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette fikser du med en neglbørste, Chemical Guys Green Clean og støvsuger. Ikke noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspill ang "my case",ett eller annet vil jeg gjøre,for bort skal flekkene :)

 

 

Her har du svar alle veier..

Om du er over middels intr. i bilpleie kan du jo bestille det som er nevnt over fra scandic shine.

Vil du bare ha vekk flekkene kjapt og gæli, stikk innom bilxtra og hent ut en sånn spray som jeg nevnte, og bruk neglebørste og støvsuger.

 

Sliter du etter du har prøvd disse, lei en dampsuger...

 

there you have it :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente noen sa at Bilberry fjerna ganske bra.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du svar alle veier..

Om du er over middels intr. i bilpleie kan du jo bestille det som er nevnt over fra scandic shine.

Vil du bare ha vekk flekkene kjapt og gæli, stikk innom bilxtra og hent ut en sånn spray som jeg nevnte, og bruk neglebørste og støvsuger.

 

Sliter du etter du har prøvd disse, lei en dampsuger...

 

there you have it :)

 

Støtter den. Funker ikke det kan du sende meg en PM så kan vi ta det på 10 min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.