#1 Skrevet Mars 21, 2009 Hei og hopp! Har høyrt at vist ein stiller spissinga bak på s2 lik spissinga framme, altso eit par grader "toe in" så vil bakenden sigle litt lettere og bilen bli meir ballansert i forhold til den tunge fronten mange sliter med.. Noken som har erfaring her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2009 Da vil du vel spise sykt medd dekk? S6'n min har -2 i camber fremme og -1,5 bak og det kompenseres med pluss 10 min på spissing fremme og da sitter den bra og ikke antydning til skeiv dekkslitasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2009 Du kommer veldig langt med et whiteline krengningstag bak eller noe ala det samme Da forsvinner mye av understyringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2009 hadde fr mye toe in på min s6 plus. før fire hjuls-kontroll. og kan love deg ,den var lett på ræva. litt gass i svingene,og den slapp bak som en gammel bmw. i tillegg var den noe nervøs på veien. etter justering går den som på skinner igjen. så litt mer spissing gir nok mer overstyring. ihvertfall på min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2009 jo minder spissing du har bak, jo lettere vil den bli på rompa, du kan og kombinere det med lite camber, men alt det vill jo gjere til att bilen blir nærvøs å kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2009 takker for gode inspill:) oppsummerig må vel bli å prøve å sette inn krengnings stag i stadenfor, so slepp bilen bli "nærvøs" og kjøyre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2009 takker for gode inspill:) oppsummerig må vel bli å prøve å sette inn krengnings stag i stadenfor, so slepp bilen bli "nærvøs" og kjøyre:) Kregningsstag kan også gjøre bilen nervøs hvis det er for stivt. Det man må huske er at man gjør bilen mindre understyrt ved å fjerne veigrepet bak. Beste er alltid å optimalisere grepet foran før man begynner å fjerne grep bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2009 Kregningsstag kan også gjøre bilen nervøs hvis det er for stivt. Det man må huske er at man gjør bilen mindre understyrt ved å fjerne veigrepet bak. Beste er alltid å optimalisere grepet foran før man begynner å fjerne grep bak Ka meir kan ein putte inn framme i tilegg til stive foringer, coilovers og skikkelig stab stag for og få fronten til og sitte? noken tips og triks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2009 Ka meir kan ein putte inn framme i tilegg til stive foringer, coilovers og skikkelig stab stag for og få fronten til og sitte? noken tips og triks? Breie felger og skikkelige dekk samt litt prøv og feil med hjulvinkler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...