Senking av audi 100 C4 quattro

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenker det blir et senkesett/fjærer med tiden, men jeg lurer på hva som er penest på disse bilene? Når jeg først senker så er det greit at det blir synlig:) lurte på om folk kan legge ut bilder av bilene sine (100 C4) og si litt om type senk og hvordan de er fornøyd med det.

Hadde vært til stor hjelp.

 

Per dags dato står bilen på "stylter" nor som ikke er så veldig pent, så jeg vil ha den litt nærmere moder jord..

 

Bilde av bilen:

21032009002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger allerede en lang tråd her ute med en masse bilder av disse bilene og div senkesett som er montert. Se gjennom den så finner du nok litt tips og inspirasjon.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noe her, tenker jeg går for 40/40. Men hva er det som bestemmer stivheten på bilen? er det fjærene eller støtdemperene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den blir vell litt stivere med kun fjærer. men det er demperene som avgjør stivheten mest. vi hadde 35/35 på vår. gikk passe bra det. kansje litt lav under på mitten. (skarpe farts dempere)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mitt 40/40 sett fra weitec fikk bilen veldig "henge rumpe".

Har du penger til det så gå for justerbart. det er ihvertfall min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.