#1 Skrevet Mars 21, 2009 (endret) Demonterte instrumentpanelet mitt på min Audi 200 20v (med komputer) idag for å sette inn hvite bakgrunner for målerne... Denne operasjonen gikk forsåvidt ganske greit, men da vi monterte inn instrumentpanelet igjen , så funka kun lysa og INGENTING annet... Veit det er problemer med jordfeil på disse instrumenta, men litt vanskelig å lete i blinde... Noen som har koblings-skjema eller kjenner til problemet*? Mvh Rune. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2009 Ingen som har den fjerneste anelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2009 Du må igrunn bare gå over alle loddepunkter på kretskortet, og ta deg til å måle alt av motstander og kondensatorer. Mitt har samme feil, og jeg har ikke fått fikset det, selv om jeg har gått over alle oddepunkter osv. Svein Erik Tande har klart å ordne noen av de, men ofte er det enklest å sende det til noen som veit hva de driver med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2009 helvettes drit:p funka jo som faen før jeg åpna det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2009 Mitt bare begynnte plutselig å kødde. Så funka det iblandt, og noen ganger kunne jeg dunke oppå dash så funka det osv. Nå er det helt fucket Men bilen står jo i deler, så den er igrunn ikke i bruk akuratt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2009 Men mitt gikk fra bra til VÆRST på 2min da:p eneste jeg veit som feila det før , var at speedo'n kunne lagge litt, men det er jo ett kjent loddepunkt som svikter så det tok jeg ikke så tungt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...