#1 Skrevet Mars 21, 2009 Driver og vurderer nye felger til Bora'n Men vet ikke helt hva jeg skal ha... Savner gamle felga litt så vurderer å kjøpe ny slike. Har funnet noen alternativer men vet ikke helt hva jeg skal gå for... Hva mener folket ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2009 hmm..1 eller 4..klarer ikke velge mellom de to..du kan jo slenge ut et bilde av bilen også ,blir litt lettere å se an hva som passer da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2009 (endret) Jeg stemmer for ingen av dem Hva med: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2009 hmm..1 eller 4..klarer ikke velge mellom de to..du kan jo slenge ut et bilde av bilen også ,blir litt lettere å se an hva som passer da;) Her er ett bild med sommerfelgene jeg har nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2009 Jeg stemmer for ingen av dem Hva med: Hmmm... Denne var da ikke så aller værst da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2009 Av de du viser her, helt klart nr. 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2009 Av de du viser her, helt klart nr. 1 Hehe... Var den jeg hadde før det faktisk... Angrer noe jævlig på at jeg solgte dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2009 Dem felgene med gitter i blir jo et h****** å holde reint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...