#1 Skrevet Mars 21, 2009 hei driver å pusser opp golfen min til hellakking og da tenkte jeg å røske ut ruta for å komme til grundigere med pussepapiret og litt div rust fjerning. er det noe spesielt man må gjøre? noen som har noen tips/erfaringer å dele med meg? evig takknemlig for svar (A) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2009 da som du sikkert vet at bakruta er limt, så kan være vanskelig og få ut hel men med en orntli skarp rute kniv og mye tolmodighet er det fult mulig og få den ut hel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2009 takker for tipset men kan det være en fordel å varme opp litt mens man holder på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2009 om du skal være 99%sikker på å få den ut hel så hadde jeg fått ett ruteverksted til å ta den ut, utrolig lite som skal til for att den skal si pop også sitter du der med en milion småbiter (ja jeg har prøvd ett par ganger ) de har også skikkelig verktøy så de får bort det meste av limet som blir igjen på ruta og bakluka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2009 med varme blir det bare være og skære da kniven klistrer segt fast i limet så er best og skjære kaldt men som det står over her er nok det beste og reise til til et bilglass verksted og få de til og gjøre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2009 takk takk da veit jeg hva jeg skal gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...