Anbefalte innlegg

hei

driver å pusser opp golfen min til hellakking og da tenkte jeg å røske ut ruta for å komme til grundigere med pussepapiret og litt div rust fjerning.

er det noe spesielt man må gjøre? noen som har noen tips/erfaringer å dele med meg?

evig takknemlig for svar (A)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da som du sikkert vet at bakruta er limt,

så kan være vanskelig og få ut hel men med en orntli skarp rute kniv

og mye tolmodighet er det fult mulig og få den ut hel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for tipset :P men kan det være en fordel å varme opp litt mens man holder på ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du skal være 99%sikker på å få den ut hel så hadde jeg fått ett ruteverksted til å ta den ut, utrolig lite som skal til for att den skal si pop også sitter du der med en milion småbiter (ja jeg har prøvd ett par ganger :P)

de har også skikkelig verktøy så de får bort det meste av limet som blir igjen på ruta og bakluka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med varme blir det bare være og skære da kniven klistrer segt fast i limet så er best og skjære kaldt men som det står over her er nok det beste og reise til til et bilglass verksted og få de til og gjøre det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk da veit jeg hva jeg skal gjøre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.