#1 Skrevet Mars 22, 2009 Lurer på om det er noen som har klimaanlegg, likt som i min 91 mod audi coupè, og kunne være interessert i å låne bort klimapanelet i et par minutter hehe Det som er problemet, er at alle knappene på panelet virker, altså funksjonene, bortsett fra vifta! Hører at alle spjell åpner/lukker seg, men vifta vil ikke starte! Har pipi gjennom ledninger men ikke funnet brudd! Så håper kanskje på å få prøvd med noen som jeg veit funker, før jeg begynner å knote for mye med ledningsnettet! Så hvis noen har, veit om noen som har, veit pris ( på skroten el.l ) så er jeg takknemlig for svar & tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2009 Er ikke bare vifta som er død da? Hvis det er samme vifte som i 200 20v eksempelvis så er den noe dritt Har byttet min to ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2009 Er ikke bare vifta som er død da? Hvis det er samme vifte som i 200 20v eksempelvis så er den noe dritt Har byttet min to ganger. Kan informere om at vifta er hel, tok den ut i går og satt strøm på den, men mener du den vifta som sitter inn mot torpedoen og ikke opp mot dashen liksom? For det er den han har, har også pepet igjennom alle kablene fra klimakontrollen og til vifta, og alle ledningene er hele. Så jeg vil tro at når den gamle vifta hans brant seg at han har svidd en krets inni i kontrollen, for alt annet virker på klimakontrollen, bortsett fra at vi får ikke vifta til å blåse!.. Så hvis noen har noen løsninger/en klimakontroll og låne bort noen timer i verkstedet mitt så er det veldig fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2009 Link Mulig det sitter ett likt i denne Alexander? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2009 Linken funka dårlig, hva søkte du på??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2009 Linken funka dårlig, hva søkte du på??? Forside / Audi / 80 / S2 1992 - 95 også leta jeg litt rundt kom inn på instrumente etterhvert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2009 Prøver å sparke liv i denne igjen jeg fant desverre ikke noe via linken til Lente, så håper på at noen i nærheten har mulighet til å hjelpe meg, så jeg kanksje slipper å kjøpe en ny før jeg er sikker på om det er den som faktisk er gåen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2009 Samme klima som i C4? I så fall er du velkommen innom for å låne den som sitter i min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2009 mener det er dette Alexander har i sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2009 Hvis det er samma som i 200'n, ser hvertfall likt ut har jeg 2 ekstra =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2009 stemmer det ole-m! lik som på bildet! har sendt deg pm mikkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...