Anbefalte innlegg

Gikk over og vasket sommerfelgene enn gang til i går, oppdaget da , at det er kommet enn del oksidasjon under klarlakken på kantene

Dette er vel grunnet steinsprut, og så kommer det skit under lakken? Eller tar jeg feil?

Er det noen måte å ordne dette på? Må evnt pusse ned, og legge på ny klarlakk eller hvordan kan man ordne dette? Evnt lakke hele felgene opp igjen? kan man da få samme fargen som dem er?

Her er bilder av felgene, senter har ingenting slik, bare kantene.

IMG_9156.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har kanskje fikset felgene dine nå men eg slenger nå inn et svar. Mine felger er også stygge under klarlakken på den polerte kanten. Holder på å fikse de nå. Bruker lakkfjerner for å ta vekk klarlakken og så har eg gått over med 150 papir. Blir endel pussing men tror det skal bli bra. Nå skal eg gå over med 400 papir og så prøve å polere de opp igjen og så ha på ny klarlakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.