#1 Skrevet Mars 22, 2009 Gikk over og vasket sommerfelgene enn gang til i går, oppdaget da , at det er kommet enn del oksidasjon under klarlakken på kantene Dette er vel grunnet steinsprut, og så kommer det skit under lakken? Eller tar jeg feil? Er det noen måte å ordne dette på? Må evnt pusse ned, og legge på ny klarlakk eller hvordan kan man ordne dette? Evnt lakke hele felgene opp igjen? kan man da få samme fargen som dem er? Her er bilder av felgene, senter har ingenting slik, bare kantene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2009 Du har kanskje fikset felgene dine nå men eg slenger nå inn et svar. Mine felger er også stygge under klarlakken på den polerte kanten. Holder på å fikse de nå. Bruker lakkfjerner for å ta vekk klarlakken og så har eg gått over med 150 papir. Blir endel pussing men tror det skal bli bra. Nå skal eg gå over med 400 papir og så prøve å polere de opp igjen og så ha på ny klarlakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...